Kaja schreef:Als wij die inentingen niet hadden, waren ziektes als difterie nooit zover terug gedrongen als waar zij nu zijn..
Difterie komt namelijk al tientallen jaren niet meer voor in NL.
Voordat er gevaccineerd werd tegen difterie was het een van de meest voorkomende doodsoorzaken bij kinderen, en jij begint over hygiene?
Denk je nou echt dat al die miljarden die gestoken worden in het produceren, testen, verbeteren etc van vaccinaties voorkomen kan worden doordat het een probleem van hygiene is?
Zou jij je kunnen melden bij de WHO, misschien kun jij je oplossing dan aandragen mbt de Mexicaanse griep, deze verspreid zich met name ook door 'een probleem van hygiene' zoals jij dit zo mooi omschrijft...
@Kaja en Merlijn, hier wordt idd niets maar dan ook níets ge-ent. En geloof me, als er één iemand stapelgek is met haar dieren ben ik dat dus als iemand die mij kent mij hoort zeggen dat ik niet ent weten ze dat er een hele goede reden voor moet zijn. Dat is er. Ik heb me er in verdiept, wat meer is dan de echo's van de pharmaceutisch Big Business wat ik hier hoor.
Hebben jullie mijn link al bekeken? Vast niet, dan weet je ook niet waar je het over hebt.
Het enige juiste wat je voor jezelf en je dieren kunt doen is zo natuurlijk mogelijk (laten) leven. Geen stress, goede en dichtbij de natuur staande voeding en levensomstandigheden en hygiëne zodat het immuunsysteem zo optimaal mogelijk kan blijven functioneren.
@Kaja je 1e opmerking over difterie is nou precies wat wetenschappelijk ontkracht wordt in de docu die waarvan ik de link heb gegeven. Maar ja, als je de moeite niet neemt je te verdiepen in de zaak zal je niet meer dan een echo blijven.
Het is idd door onze verbeterde leefgewoontes dat ziektes zijn teruggedrongen. Kun je, by the way, heel mooi zien in de wetenschappelijk statistieken in wederom die link die ik heb gegeven
Voor wat betreft de aangejaagde hysterie aangaande de Mexicaanse griep. Dat virus ís in een lab gemaakt en vaccineren daartegen zal je niet helpen omdat het is ontworpen resistent te zijn voor vaccinaties. Wat wél in de vaccinaties zit wil je vast niet weten anders was je al wel op onderzoek uitgegaan.
Er zijn steeds meer artsen die goddank aan het woord komen inzake deze debiele angstzaaierij. Lees dit maar eens http://www.telegraaf.nl/buitenland/4486 ... tml?p=11,1 tenminste, als dat niet ook teveel moeite is.