Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mija schreef:Ja zal maar de "Buren" zijn en denken ik zit heel rustig achteraf in een mooi natuurgebied te wonen in alle stilte,en er komen de hele dag paardentrailers/paardenvrachtwagens/paardenvoer/mestophalers en wat allemaal nog meer voorbij en langs gereden.Als je ziet wat er voor een stal/complex gebouwd is ,dan is dat inderdaad niet voor 10 paarden.
en verdient ook nog eens stukken beter dan die klereknollen
Insider schreef:En dan klaag jij over langsrijdende paardentrailers? hoeveel zouden dat er op een dag zijn? die man verkoopt vast minstens 5 paarden in de week als hij er 10 bij huis heeft staan![]()
En als hij 20 boxen heeft, dan nog zullen er niet wekelijks mestophalers, paardentrailers en vrachtwagens door de straat komen. Wij hebben momenteel 45 paarden bij huis en komen misschien 2 keer in de week in drukke tijd over de weg met paardenvervoer.
. Niet dat ik daar last van zou hebben, maar ik ben dan ook zelf een paardenliefhebber, dat scheelt waarschijnlijk stukken. Waarom de buren (of een buur) bezwaar hebben aangetekend weet ik verder niet, net zo min als ik op de hoogte ben van de verhoudingen tussen de betreffende buur en de staleigenaar, en da's toch wel relevante informatie als je een oordeel wilt uitspreken over 'wie er gelijk heeft'.
. KiWiKo schreef:kamsel schreef:[
De gemeente heeft misschien steken laten vallen, maar dat maakt hem niet heilig.
Sneu voor hem dat de buren het tegen hebben kunnen houden door hun bezwaar, maar misschien hebben ze daar wel gegronde reden toe, ik weet het niet, volgens de rechter wel..
een ambtenaar mag geen steken laten vallen......... NOOIT, want de steken die ambtenaren laten vallen......... die maken burgers kapot
Mija schreef:tessii1991 schreef:Jeetje wat een pech voor die man zegen wat een k*t buren
Hoe kan iemand uit Dronten beoordelen dat het K*t buren zijn. Laat die v d Linden maar los, het is een gewiekste (Paarden) Zakenman.