Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Dames dames, Peter en Anders hebben al meerdere malen op de voorpagina gestaan. Kwestie van selectief lezen![]()
Niet alles wordt automatisch op VN gezet, anders waren we weken bezig.
Friezen staan trouwens uberhaupt meer op de voorpagina dan berichten over Arabo's, dus wat dat betreft zitten jullie er flink naast
asjemenou schreef:horseyfries schreef:[Anders lijkt het erop dat degene die het hardst schreeuwt over zijn eigen ras automatisch de meeste kans maakt
Blijkbaar niet, ander had de voorpagina nu wel vol gestaan met berichten over Friezen.

Lia_ schreef:Poeh, jij hebt wel heel veel frustraties![]()
Wie ben jij dan eigenlijk wel om te bepalen wat wel of geen objectief nieuws is????
Voor mij als mensportliefhebber is dit namelijk wel nieuws, ongeacht wat Provoost voor de wagen heeft lopen.
horseyfries schreef:Cayenne schreef:Dames dames, Peter en Anders hebben al meerdere malen op de voorpagina gestaan. Kwestie van selectief lezen![]()
Niet alles wordt automatisch op VN gezet, anders waren we weken bezig.
Friezen staan trouwens uberhaupt meer op de voorpagina dan berichten over Arabo's, dus wat dat betreft zitten jullie er flink naast
De negatieve berichten over Friezen wel ja, dat is hier héél snel op de voorpagina, hoe miniem en belachelijk het ook is.
Ik geloof niet dat het aantal berichten over Friezen wat daardoor op de voorpagina verschijnt dus automatisch laat zien dat jullie heel eerlijk bezig zijn.
Verder heb ik nog altijd geen verklaring gezien wat nu het verschil is tussen het artikel over Peter en Anders in Lipica en deze. Die is er dus gewoon niet.
Hopelijk kijken jullie in de toekomst toch iets nauwkeuriger en is iedereen vanaf nu gelijk voor de wet.
Maak gewoon regels waar iets aan moet voldoen om op de voorpagina te komen, dat is toch het eerlijkst?
Anders lijkt het erop dat degene die het hardst schreeuwt over zijn eigen ras automatisch de meeste kans maakt, dat lijkt me niet de bedoeling?
Topmenners zijn trouwens mensen als Jan vd Broek, gezien zijn kampioenstitels lijkt me dat iemand die die titel verdient. En deed hij mee? Nee!