Christiaan Provoost derde met Arabo-Friese hengst Maestro

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 18:26

Als je goed hebt gelezen Cayenne, had ik ook neergezet de meeste. En niet alle. Wie beticht nu wie van selectief lezen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Christiaan Provoost derde met Arabo-Friese hengst Maestro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 18:28

Ik had het ook niet alleen over jou maar over een aantal mensen hier bij elkaar ;)
De belangrijke nieuwtjes komen heus wel hier te staan, maar wanneer je dagelijks zo'n 30 a 40 nieuwsberichten onder je neus krijgt, moet je wel gaan filteren. We zijn nou eenmaal geen friezenforum of bijvoorbeeld een fjordenforum :)

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 18:32

Nee, dat zeg ik niet. Maar ik en nog een aantal vinden het dan vreemd dat dit wel op de voorpagina kan en dat dan weer niet. Terwijl dat ook een belangrijke wedstrijd was. Zo en nu houd ik er over op.

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:15

eindelijk!

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:06

Cayenne schreef:
Dames dames, Peter en Anders hebben al meerdere malen op de voorpagina gestaan. Kwestie van selectief lezen :)
Niet alles wordt automatisch op VN gezet, anders waren we weken bezig.
Friezen staan trouwens uberhaupt meer op de voorpagina dan berichten over Arabo's, dus wat dat betreft zitten jullie er flink naast :P

De negatieve berichten over Friezen wel ja, dat is hier héél snel op de voorpagina, hoe miniem en belachelijk het ook is.
Ik geloof niet dat het aantal berichten over Friezen wat daardoor op de voorpagina verschijnt dus automatisch laat zien dat jullie heel eerlijk bezig zijn.

Verder heb ik nog altijd geen verklaring gezien wat nu het verschil is tussen het artikel over Peter en Anders in Lipica en deze. Die is er dus gewoon niet.
Hopelijk kijken jullie in de toekomst toch iets nauwkeuriger en is iedereen vanaf nu gelijk voor de wet.
Maak gewoon regels waar iets aan moet voldoen om op de voorpagina te komen, dat is toch het eerlijkst?
Anders lijkt het erop dat degene die het hardst schreeuwt over zijn eigen ras automatisch de meeste kans maakt, dat lijkt me niet de bedoeling?

Topmenners zijn trouwens mensen als Jan vd Broek, gezien zijn kampioenstitels lijkt me dat iemand die die titel verdient. En deed hij mee? Nee!

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:11

Dank je HorseyFries.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:26

horseyfries schreef:
Anders lijkt het erop dat degene die het hardst schreeuwt over zijn eigen ras automatisch de meeste kans maakt, dat lijkt me niet de bedoeling?

Je bent er anders aardig mee bezig.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:29

horseyfries schreef:
[Anders lijkt het erop dat degene die het hardst schreeuwt over zijn eigen ras automatisch de meeste kans maakt

Blijkbaar niet, ander had de voorpagina nu wel vol gestaan met berichten over Friezen.

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:52

_O-

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:58

asjemenou schreef:
horseyfries schreef:
[Anders lijkt het erop dat degene die het hardst schreeuwt over zijn eigen ras automatisch de meeste kans maakt

Blijkbaar niet, ander had de voorpagina nu wel vol gestaan met berichten over Friezen.

Ik reageer OP een artikel, stuur niet zelf naar allerlei bladen allerhande zelf in elkaar geflanste artikelen zoals de arabofriezen dat wel
doen. Dat is het verschil, ik wil het best even uitleggen hoor, als je het zo niet begrijpt..... :(:)

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:02

maar WAT heeft dit artikel daar nou mee te maken!
Ga nou es ergens anders zeuren dat de friezen te weinig aandacht krijgen!
Weet je wat, regel een meeting en ga protesteren tegen BOKT!
Zo laag om het resultaat van Provoost zo af te zeiken!

En horseyfries, je reageert op n artikel.....maar hoe!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:05

Ik zou zeggen, knup je Fries voor de kar, ga trainen en versla Provoost.... }:0

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:22

Heeft geen enkele zin Lia, omdat het toch niet op de voorpagina komt als een Fries presteert... ;)
Dus blijf ik lekker dressuren met ze! (En ook al zou ik dan in een wereldbeker dressuur goed presteren, dan komt het nog niet op de voorpagina, dat
heb je ook al kunnen zien).

@Peetje, ik schrijf nav dit artikel zoals de arabofriezenvereniging de afgelopen tien jaar geschreven heeft over Friezen . Dat jij daar geen last van hebt gehad is me duidelijk, dat je geen idee hebt waarover dit gaat ook, maar geloof me dat mijn reactie nog héél mild is in verhouding tot wat we de afgelopen jaren al voor klinkklare onzin hebben mogen lezen over onze Friezen.

Idd jammer voor Christiaan Provoost, ik gun het hem van harte, maar dan graag wel op de voorpagina met échte topprestaties en niet met opgeklopte arabofriezenverhalen. Dat is geen objectief nieuws en dient dus ook niet als zodanig op de voorpagina te komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:30

Poeh, jij hebt wel heel veel frustraties :=
Wie ben jij dan eigenlijk wel om te bepalen wat wel of geen objectief nieuws is????
Voor mij als mensportliefhebber is dit namelijk wel nieuws, ongeacht wat Provoost voor de wagen heeft lopen.

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 07:23

Lia_ schreef:
Poeh, jij hebt wel heel veel frustraties :=
Wie ben jij dan eigenlijk wel om te bepalen wat wel of geen objectief nieuws is????
Voor mij als mensportliefhebber is dit namelijk wel nieuws, ongeacht wat Provoost voor de wagen heeft lopen.

@ horseyfries:
je hebt nu ECHT je punt wel duidelijk gemaakt hoor, snap trouwens niet dat er niet ingegrepen wordt, want je bent er zelfs gewoon vervelend van!
Idd wat Lia zegt, n hele hoop frustratie!!!

Ik vind het gewoon leuk voor Provoost, ongeacht of hij met Maestro de arabofries, Lobke de gewone fries, of Mia van t Boerengat heeft gereden!
Daarom reageer ik!

Heb er idd geen last van of ze nu wel of niet iets zetten over Friezen, feit is wel dat ik nu last van jou heb, en dat is nog veel erger!
Jij Reageert alleen maar voor je eigen hachje!!!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 07:24

Wat een afgunst over arabofriezen, kom ik aan met een fries en een arabofries.. :Y)
Maar super van Christiaan :j

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 07:27

arabofries?????
WEGGGGG JIJ!!!!! ~~}> ~~}> ~~}> :P

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 07:27

:))

echnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 08:18

horseyfries schreef:
Cayenne schreef:
Dames dames, Peter en Anders hebben al meerdere malen op de voorpagina gestaan. Kwestie van selectief lezen :)
Niet alles wordt automatisch op VN gezet, anders waren we weken bezig.
Friezen staan trouwens uberhaupt meer op de voorpagina dan berichten over Arabo's, dus wat dat betreft zitten jullie er flink naast :P

De negatieve berichten over Friezen wel ja, dat is hier héél snel op de voorpagina, hoe miniem en belachelijk het ook is.
Ik geloof niet dat het aantal berichten over Friezen wat daardoor op de voorpagina verschijnt dus automatisch laat zien dat jullie heel eerlijk bezig zijn.

Verder heb ik nog altijd geen verklaring gezien wat nu het verschil is tussen het artikel over Peter en Anders in Lipica en deze. Die is er dus gewoon niet.
Hopelijk kijken jullie in de toekomst toch iets nauwkeuriger en is iedereen vanaf nu gelijk voor de wet.
Maak gewoon regels waar iets aan moet voldoen om op de voorpagina te komen, dat is toch het eerlijkst?

Topmenners zijn trouwens mensen als Jan vd Broek, gezien zijn kampioenstitels lijkt me dat iemand die die titel verdient. En deed hij mee? Nee!

De franse Brisou draait al veel langer aan de top mee dan Jan v.d. Broek, die trouwens zijn wereldtitel alleen maar te danken heeft aan een goede dressuur en vaardigheid en het niet van de marathon moet hebben. Brisou is op alle onderdelen sterk en was ook 2e op de WK. Heeft ook al vele internationale wedstrijden gewonnen. Dus wat dat voor voor verschil maakt weet ik echt niet.

Verder vind ik je, @horseyfries, maar een erge friese gefrusteerde tante! :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 16:28

Gezien het hier al flink offtopic is, hier een slotje :)