Matjes schreef:Hierbij mij mailtje:
Van: M Hendriks Aan: SBS6(at)publieksservice.sbs.nl
Geachte heer, mevrouw,
Ik heb eens naar Uw filmpje gekeken dat onlangs in de uitzending was. Ik heb hierover wel 'n opmerking, zoals vele mede-forummers (paardenforum). Ons is opgevallen dat zogenaamde wonden helemaal GEEN wonden zijn. Die plekjes zijn overblijfselen van 'n rudimentaire vingen (duim) en dat plekje is 't restje van de nagel, ook wel Zwilwrat genoemd.
Ik vind dat deze mensen die van alles beweerden eerst eens na moeten kijken waar ze 't over hebben, vooral die 'paardenexpert'. Die had toch zeker moeten weten dat dit zwilwratjes zijn. Schandalig hoe sommige mensen reageren, te snel oordelen over iets wat niet eens is wat ze denken.
Ik ben benieuwd naar Uw reactie.
MvG,
M Hendriks
Als je reactie wilt geven op hun nieuws bericht, gewoon lekker eigenwijs naar de publieksservice mailen, deed ik ook
PS Let niet op de typfouten, zag ze zle fook net pas hihi
Zoals je zelf zegt. Vind het ook Schandalig hoe sommige mensen reageren, te snel oordelen over iets wat niet eens is wat ze denken

Die man heeft ze ook op marktplaats staan als stamboek merrie etc. maar je krijgt er geen papier of niks bij... ze zijn niet eens gechipt. 

Laten ze de zwilwrat zien als snijwond! Hahaha! En dat mens.. omgosh wat overdreven.
Oke, aan een touw staan is niet echt handig. Mijn maag draaide btw om toen ze dat touw om het been van die pony wikkelde.