TICKELS schreef:BarryFG schreef:Ik ben erg benieuwd hoe Adelinde het ervan af gaat brengen.
Ben ik ook heel erg benieuwd naar!
ik ook!!! mooi deelnemersveld vind ik het trouwens
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Liever een stabiele (en goede) score dan een score die je misschien helemaal kunt wegstrepen omdat hij de hoeken niet door wil of niet in de andere helft van de ring durft te komen.
Happie is al tijden een goede vaste waarde in het team en ik snap niet waarom hij dan zo omlaag wordt gehaald
De beste ruiters staan nog altijd aan wal he (als het geen jaloezie is...) CGJ12 schreef:Nee.....
Bokker =
Thomas schreef:@DuChambre: Volgens mij is het een moorland dekje, want er zitten vierkanten in en bij anky dekjes zijn de strepen alleen horizontaal!
duChambre schreef:Thomas schreef:@DuChambre: Volgens mij is het een moorland dekje, want er zitten vierkanten in en bij anky dekjes zijn de strepen alleen horizontaal!
ik kan op internet niks vinden over moorland dekjes?
en als ik de foto uitvergroot lijkt het alsof de verticale strepen gewoon vouwen zijn...
maar ik heb het met paint uitvergroot dus daat staat niet echt voor een goed beeld...
duChambre schreef:Thomas schreef:@DuChambre: Volgens mij is het een moorland dekje, want er zitten vierkanten in en bij anky dekjes zijn de strepen alleen horizontaal!
ik kan op internet niks vinden over moorland dekjes?
en als ik de foto uitvergroot lijkt het alsof de verticale strepen gewoon vouwen zijn...
maar ik heb het met paint uitvergroot dus daat staat niet echt voor een goed beeld...
Vermakelijk dit.
= Waarschijnlijk niet te koop en de naam van de kleur van het eurostar dekje moet ik jullie helaas ook verschuldigd blijven.
hahahaha