! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!
Zijn die ruiters heilig oid omdat ze toevallig wat meer kansen hebben gekregen om er te komen?

Op sommige foto's zie ik zelfs weinig tot geen correct ruggebruik bij Laurens. Ik ken boktpaarden die correcter lopen en die lopen geen Grand Prix. pharagirlke schreef:Dat ik al evenmin echt fan ben van Laurens zijn manier van rijden. Maar ik ken Nars niet dus ik heb geen idee bij wie van de twee het paardenbeest nou beter af is
Wat ik wél zie is dat Citango onder Nars zijn achterhand er fijn bij heeft, en dat ik bij elk paard dat Laurensje rijd een heel mooi uitzwaaiend voorbeen zie en dat die achterhand enkel volgt omdat ie er aan vast hangtOp sommige foto's zie ik zelfs weinig tot geen correct ruggebruik bij Laurens. Ik ken boktpaarden die correcter lopen en die lopen geen Grand Prix.
Zeker niet als ze op elke foto op dezelfde manier lopen
Bovendien zijn er meer dan genoeg filmpjes voor handen
Me dunkt dat ie ze in de ring toch wel voor elkaar zou moeten hebben. Maar de voorbeenzwaaiers-trend zit er ook bij de jury's goed in dus dat maakt ook niet zo uit dat ze niet echt degelijk lopen voor de rest.
Hebk mezelf bijna een OW gegeven. Dus effe corrigeren:
Nars...Ah joh, je vind wel een ander
pharagirlke schreef:Bedoel je dat ik in het echt iets HEEEEL anders ga zien dan op de filmpjes?Hoe doet ie dat dan?
Ben nu filmpjes aan't kijken. En die achterbenen slepen de bak haast... Ga je me niet wijsmaken dat ie IRL ineens heel actief is

En die is nog maar puur basis bezig.... Ik snap ook niet, dat zo iets scores van boven de 60% kan rijden... Die piaffe alleen al....
Ik zie alleen geen goed achterbeen, geen goed ruggebruik, enzovoort.
Voor zover ik op de foto's kan zien wat moeilijk is) is het best een fijne ruiter... pharagirlke schreef:Die piaffe alleen al....
Op een bepaalt filmpje zie je Ollright zelfs volledig op de voorhand knallen in die uitgestrekte draf. 
) mijn merrie is ook nog eens familie van Citango (vader is Tango (Jazz x Contango)