Nathalie van der Mei raakt paard Springtime kwijt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lante

Re: Nathalie van der Mei raakt paard Springtime kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 06:39

Goh wat jammer, hadden ze dit paard het EK nog mee laten springen, dan hadden ze het vast net zo goed kunnen verkopen denk ik dan, maar goed; dat is de handel ...

Volgens mij heeft ze Tersinaa en volgens mij nog een Heechhiems huppeldepup staan die ook veel potentie hebben, dus ik verwacht dat ze wel weer terug komt, maar dat zal voor dit seizoen vast niet meer gaan lukken.

amo500

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 09:16

roybrit schreef:
jammer! het is een prachtpaard!

misschien een hele achterlijke vraag maar wat brengen deze paarden nu ongeveer op ben ik toch best benieuwd naar :o

hihi dat mag ik lekker niet zeggen! :Y) :P

maar ze zeggen dus dat er op Oki doki van Albert 3 miljoen is geboden! maar nu is Oki doki ook nog wel wat beter als Springtime :P

amo500

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 09:25

maar het is trouwens nog niet 100% zeker dat hij wel weg gaat bij ons hé!
er moeten nog wat tests gedaan worden, en dan nog maar zien of ze hem wel betalen, wnat dat hebben wij ook wel een paar keer gehad :P

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 09:32

amo500 schreef:
roybrit schreef:
jammer! het is een prachtpaard!

misschien een hele achterlijke vraag maar wat brengen deze paarden nu ongeveer op ben ik toch best benieuwd naar :o

hihi dat mag ik lekker niet zeggen! :Y) :P

maar ze zeggen dus dat er op Oki doki van Albert 3 miljoen is geboden! maar nu is Oki doki ook nog wel wat beter als Springtime :P

kan je ook niet zeggen bijv onder de 3 miljoen boven de 1 miljoen? :P :P

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 09:35

Silly_Woman schreef:
Met wat geluk heeft een paardeneigenaar haar nu goed opgemerkt en onthoud hij haar als hij een leuk paard heeft :)

Ze werkt voor de eigenaar dus die weet echt wel wat voor super amazone ze is

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 09:36

magriet schreef:
Silly_Woman schreef:
Met wat geluk heeft een paardeneigenaar haar nu goed opgemerkt en onthoud hij haar als hij een leuk paard heeft :)

Ze werkt voor de eigenaar dus die weet echt wel wat voor super amazone ze is

ik ben nog wel een leuke dikke E pony die kan ook wel een halve meter parcourtje rond haha :D ;)

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 09:37

roybrit schreef:
kan je ook niet zeggen bijv onder de 3 miljoen boven de 1 miljoen? :P :P

haha := hoezo een klein beetje nieuwschierig :+

kristientjjx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 09:39

Jammer, want ze waren een leuke combinatie.
Ze vindt vast wel nog zo'n paard :)

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 09:44

Zonde, maar kan het me van de eigenaar goed voorstellen. Op dit moment kan hij er veel geld voor krijgen, als er iets mis gaat, kan dat heel veel geld kosten.

dots83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 09:45

Hey ik zat vlak bij je moeder op de tribune in Rotterdam! Wij zaten naast Jur en je mams zat daar voor. Anyway, Ik vind het echt een topmens en hoop dat ze met Tersina ook weer op het hoogste niveau komt. :D Good luck!
Gaat vast goed komen!
Groetjes Linda

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 12:01

Echt super jammer voor de nederlandse springsport!
En natuurlijk balen voor Nathalie.

maar ja, voor zo'n bedrag.....
Ik geef de eigenaar groot gelijk!

Al met al heeft Springtime weer hele goede reclame gemaakt voor zowel de nederlandse springpaardenfokkerij als voor Nathalie van der Mei zelf. Positief bekijken!
En die nieuwe miljonair die koopt vast wel weer een andere krack...

Zo blijft het balletje rollen!

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 14:57

Aah meen je niet ze was net zo goed op weg. Hoop dat veel mensen dit gezien hebben zodat ze nog veel paarden aangeboden krijgt!

dolca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 15:20

Ik vind het heel jammer voor Nathalie maar het zat er natuurlijk aan te komen. Wees eerlijk.
En ik kan mij het heel goed voorstellen dat je op een gegeven moment het paard niet meer kunt aanhouden voor zulke gigantische bedragen.
En Nathalie zou Nathalie niet zijn om er aan te werken om weer op dit hoge niveau te komen. En ze is hier natuurlijk al druk mee bezig. Zij heeft zich nu inmiddels bewezen en er zijn vast eigenaren die haar wel weten te vinden om een paard door haar te laten rijden.

Mikala13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 16:13

jeetje.
wat jammer. het ging net zo goed, maar ja soms komt er zo'n moment.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 18:52

Las het vandaag in de krant. Zonde :\
Maar net als Dolca zegt, ze werkt zich vast weer op!

nynkeline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 20:22

Jemig, had het niet zien aankomen eigenlijk! Niet zo snel in ieder geval. Had graag nog even wat vaker in de bladen en op internet over deze combinatie willen lezen.
Maar Tersina is er ook nog, en volgens mij hebben ze hier op het Heechhiem straks nog wel wat toppers staan.

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 22:20

een paard is waard wat een gek ervoor geeft...

ik kan me dus niet voorstellen dat als er echt een bod van 3 a 4 miljoen op okidoki heeft gelegen dat ie niet verkocht werd...dan heb je je verstand niet...

en ik heb de firma zoer ook nog niet in de Quote 500 voorbij zien komen....filantropische instelling is de bv zoer nog niet...

dus volgens mij is dat bod nooit serieus geweest...

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 22:27

heeft weinig met nathalie te maken sigrid :o

niemand heeft hier het verstand ;)

dots83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 06:37

Er was een bod van 3 miljoen. Maar om Okidokie te behouden voor de Nederlandse springsport is er door een aantal paardenmensen ( w.o. Sjef Jansen) 2 ton op tafel gelegd om Oki te behouden voor de Olympics.
Springtime is nu verkocht voor meer dan een miljoen. Okie was destijds zo'n beetje het beste paard van dat moment. Dus waarom zou een bod van 3 miljoen onzin zijn? Voor iemand met heel veel geld kan zo'n paard de kans zijn op deelname op de Olympische Spelen. En als je zoveel geld hebt dat je wel in de Quote staat ( Volgens mij red je dat niet met 3 miljoen ;) ) is dat geld vergelijkbaar met voor ons bv. 3000 euro.
Die mensen hebben miljarden en dan is 3 miljoen voor je hobby peanuts.

Op dat moment was Sam trouwens nog upcomming, dus had Albert nog maar 1 paard voor dit niveau en dan is verkopen nog minder intressant volgens mij.
Neemt niet weg dat IK heb wel verkocht had... en voor een miljoentje minder ook nog wel ;)
Voor dat geld mogen ze er hier wel een paar uit komen zoeken hoor! :D

sigrid1182 schreef:
een paard is waard wat een gek ervoor geeft...

ik kan me dus niet voorstellen dat als er echt een bod van 3 a 4 miljoen op okidoki heeft gelegen dat ie niet verkocht werd...dan heb je je verstand niet...

en ik heb de firma zoer ook nog niet in de Quote 500 voorbij zien komen....filantropische instelling is de bv zoer nog niet...

dus volgens mij is dat bod nooit serieus geweest...