Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikdoemaarwat schreef:essiedepessie schreef:Met dit soort paarden word vaak met anderhalf al begonnen.... met 2 jaar lopen ze de futurity.
De staart spuiten ze soms lam, maar sommige quarters laten hun staart gewoon heel erg hangen.
Arabicqueen, ik wil die vriendin wel ontmoeten dan, als ze net zo rijdt als shawn.....
Persoonlijk vind ik het altijd wel mooi dat hier bij wordt gezegd hoe geweldig het is, en hoe mooi de merrie loopt, maar als er een topic over Cira baeck neergezet wordt, waarin de training te zien is, dan wordt het afgebrand...
Wat hier aan voorafgaat is namelijk zeker niet mild, met geen enkel paard bereik je dit met aaien en snoepjes.
Maar ik vind het bijzonder knap, geweldige merrie, nog betere ruiter die het eruit haalt!
Nou ik weet niet hoe het bij jou op stal er aan toe gaatmaar ik ben ook tegen het harde en het dwingende hoor
het is zeker allemaal wl op een milde manier te bereiken
ik vind dat je "ons westernruiters" met deze zin nou niet echt een goed beeld geeft
ontopic:
wat een prachtige merrie, en wat een geweldige spin en stops! heb met genot gekeken, en de ruiter is terecht trots!
ik denk wel dat deze merrie later voor de fok ingezet gaat worden
ikdoemaarwat schreef:[***] schreef:Uiteraard. Maar ik vind het een beetje kortzichtig om een mening te hebben over een ding waar je blijkbaar niks van weet
ik ben het niet altijd eens met [***] maar in deze heb je zeker gelijk!!
ik ben ook niet van het vroege inrijden,maargoed iedereen moet zelf weten hoe en wat met zijn paard
maar wat ik wel altijd bemerk is dat er een hoop mensen altijd commentaar leveren over van alles en nog wat (sporen spins stops enz) terwijl ze er 0,0 verstand van hebben....
maar als je het uitleggen wilt dan willen ze het vaak niet horen en houden ze hun eigen mening vast
tja,niet verwonderlijk dat het "een wereld apart" is en blijft...
annebe schreef:5 jaar oud en nu al zoveel geld verdient! Sorry, maar vind dit te triest voor woorden.
Het zou gezonder zijn geweest als het paardje pas met deze leeftijd was ingereden.
Its all about money...
essiedepessie schreef:Als je met 2 de futurity op een hand wilt rijden en wint, dan kan het niet met al te veel geduld en lieve woordjes zijn gegaan.
Bij mij op stal, gaat het niet zo, mijn paard hoeft met 2 geen futurity te lopen.
Ik vind het nog al kortzichtig om te denken dat deze ruiters poeslief zijn...
ikdoemaarwat schreef:essiedepessie schreef:Als je met 2 de futurity op een hand wilt rijden en wint, dan kan het niet met al te veel geduld en lieve woordjes zijn gegaan.
Bij mij op stal, gaat het niet zo, mijn paard hoeft met 2 geen futurity te lopen.
ik zeg niet dat al deze ruiters poeslief zijn
ik zeg wel dat het niet hoeft en ik er tegen ben en dat het dus ook anders kan
en dat door dat soort teksten "buitenstaanders" een slecht beeld krijgen van de Westernsport
ikdoemaarwat schreef:essiedepessie schreef:Als je met 2 de futurity op een hand wilt rijden en wint, dan kan het niet met al te veel geduld en lieve woordjes zijn gegaan.
ik zeg niet dat al deze ruiters poeslief zijn
ik zeg wel dat het niet hoeft en ik er tegen ben en dat het dus ook anders kan
en dat door dat soort teksten "buitenstaanders" een slecht beeld krijgen van de Westernsport