Anky: Wat Isabell Werth nu overkomt is echt verschrikkelijk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Anky: Wat Isabell Werth nu overkomt is echt verschrikkelijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-09 20:53

De Duitsers hebben nog meer goede paarden maar die zijn nog erg jong.
Isabell voor Nederland gaat never nooit gebeuren. We hebben al zo'n groot en talentvol A-kader dat ze er dan waarschijnlijk wel voor zou kiezen om naar een ander land te gaan.
Als ze ooit Duitsland zou verlaten natuurlijk, maar ook dat zal niet gebeuren denk ik gezien de eigenaresse van een aantal paarden die ze rijdt ook Duits is.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 21:06

ja ik vind het ook belachelijk dat ze isabell zo de grond in stampen!

ze mag idd wel hier komen

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 21:07

Sympathiek van Anky, ze kennen elkaar al zo lang.
Ik zou het echt heel erg voor Isabell vinden als ze haar levenslang zouden schorsen, dat is nou ook weer niet nodig. Ze krijgt al genoeg over zich heen, haar hele imago is geschaad.

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 21:38

Ik vind het een slimme zet van Anky en Sjef 8-)

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:14

Fortuna22 schreef:
Bovendien is het uiterst onwaarschijnlijk dat ze ooit nog voor Duitsland op een internationaal kampioenschap mag starten.

Oh wat zuur!!!
Natuurlijk is ze zelf verantwoordelijk maar ik geloof nog steeds dat er geen opzet in het spel is.
Jarenlang heeft ze alles voor de paarden en de sport overgehad en dan dit....ZUUR!!

Ben het helemaal met je eens.
Ondansk dat ze een fout begaan heeft, omdat zij er onvoldoende vanaf wist (zegt niet dat het ook haar schuld is), is het heel erg zuur.
Zou jammer zijn als ze niet meer internationaal mag starten. Als je zo iemand zo'n straf geeft help je zo iemand het faillissement in... Zou heel spijtig zijn. Geef dr dan een geldboete en een tijdelijk startverbod, maar niet zo iets...

Mija

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:15

Isabell kan toch niet zomaar overstappen naar Nederland/Belgie om voor Nederland/Belgie uit te komen, ik dacht dat de FEI regels heeft opgesteld dat je de eerste 2 jaar niet op Wereld-kampioenschappen mag deelnemen(of dat ook voor Olympische spelen is weet ik niet) dat je eerst 2 jaar daarvoor moet neutraliseren,in iedergeval in dat land wonen,waar je voor deelneemt ,of is dat alleen voor de Menners?????? Ik meen dat gelezen te hebben,als het niet zo is heb ik verkeerd gelezen!!!!!! Maar ik gun het Isabell zeker wel..........verschrikkelijk wat er gebeurt is voor haar....

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:28

Ze heeft heel hard gewerkt voor alles wat ze bereikt heeft en Duitsland heeft als ze weer eens goed gepresteerd had het van de daken geschreeuwd hoe goed de duitsers wel niet zijn. Nu heeft ze eens steun nodig van haar landgenoten en die laten haar gewoon verrekken. JAMMER

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:34

Ik vindt een steunbetuiging naar haar toe een erg goed plan!
Heeft iemand een idee hoe we dit kunnen aanpakken?
Een gastenboek heeft ze idd niet meer..

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:34

Ik heb iemand die ik ken gevraagd of zij iets kan maken voor youtube, wordt vervolgd.

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:37

hopla schreef:
Ik vind het een slimme zet van Anky en Sjef 8-)

Ik denk niet dat dit een zet is, om beter of aardiger uit de verf te komen.
Ik denk dat ze allebei dondersgoed weten, dat dit iedereen kan overkomen. Voor hun is dit hun toekomst, leven en brood op de plank. Anky en Sjef weten dat ook hun dierenarts per ongeluk iets kan geven wat niet bedoeld is.
Ik denk dat zeer oprecht is naar Isabell, voor anky is het namelijk een sterconcurrent minder. En ook al mogen ze elkaar dan niet zo. Dit gunnen ze elkaar echt niet! Wie wel??

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:40

Ik denk ook wel dat ze het oprecht menen maar het blijft een slimme doordachte zet!
Hoe kom je er trouwens bij dat deze elkaar niet mogen?

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:40

horseyfries schreef:
Ik heb iemand die ik ken gevraagd of zij iets kan maken voor youtube, wordt vervolgd.

Goed!Hou ons op de hoogte ok?

*puck*

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:41

Anky geeft ook aan dat wanneer dit haar zou gebeuren ze hoopt dat de knhs meer mededogen heeft, heb bewondering voor beide dames maar hiermee geeft anky dus eigenlijk aan dat ook haar paarden wel eens behandelt worden(welk paard niet)en daarmee komen we weer op die nuloptie terecht,deze moet echt de deur uit en vervangen worden door een ander systeem want het is gewoon wachten op de volgende ..deze paarden zijn topatleten en balanceren in mijn ogen altijd op het randje ,net zo als menselijke toppers en hier hoort gewoon een goede medische begeleiding bij met de soms bijbehorende medicijnen en dan bedoel ik geen pijnstillers maar wel iets voor verkouden paarden bvb.

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:43

Fortuna22 schreef:
Ik denk ook wel dat ze het oprecht menen maar het blijft een slimme doordachte zet!
Hoe kom je er trouwens bij dat deze elkaar niet mogen?

Mogen is wat hard uitgedrukt, anky heeft zelf aangegeven dat ze niet de beste vriendinnen zijn ;)

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:45

Vroeger ja, ondertussen is hun verstandhouding wel een stuk beter geworden hoor!

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:45

Ja precies,opgebouwd uit wederzijds respect.

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:54

Mijn fout dan, ik dacht dat ik uit een interview aantal maanden geleden zoiets opving van haar. Dat zal ik dan wel verkeerd begrepen hebben.

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:57

*puck* schreef:
Anky geeft ook aan dat wanneer dit haar zou gebeuren ze hoopt dat de knhs meer mededogen heeft, .

Nou er zijn diverse gevallen bekend waar de KNHS ook niet zo'n charmant gedrag vertoonde tegen haar leden.
Laatst bijgewerkt door Horsedances op 02-07-09 23:23, in het totaal 2 keer bewerkt

chitra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 23:07

Cayenne schreef:
Als ze ooit Duitsland zou verlaten natuurlijk, maar ook dat zal niet gebeuren denk ik gezien de eigenaresse van een aantal paarden die ze rijdt ook Duits is.

Ja, maar heel Duitsland laat haar nu vallen. Wie zegt dat haar sponsor/eigenaresse van haar paarden dan ook niet wegloopt??

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 23:22

Ik vind het echt ontzettend sneu voor haar! Wat zal zij zich k*t voelen, dat ze zo de grond ingestampt word door haar land! En inderdaad, mogen de dopingregels ook wel eens op de schop, want dat vind ik ook niet helemaal fair! Ik durf met mijn hand op mijn hart te zeggen, dat zij dit niet bewust heeft gedaan! Ik ken haar als een vrouw, die een felle tegenstander was van dopinggebruik! Evenmin dat ik zou geloven, dat Anky met opzet doping zou gebruiken geloof ik het bij haar!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 23:22

Ulissa schreef:
Duitsland laat haar vallen, maar die Hollanders niet :D Ik spreek voor mezelf als Hollander

Hollanders?? >;)

Ben benieuwd naar het youtube filmpje, vind het toch nog altijd apart dat de duitsers zich zo ineens tegen haar keren. Had eerder verwacht dat duitsland het voor haar op zou nemen, en dat als anky zo iets zou overkomen dat anky volledig door duitsland de grond werd ingestampt.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 23:40

Heel sneu voor Isabel dat ze nu zo word uitgekotst door de Duitsers. En Anky en Sjef zullen in de loop der jaren ook milder geworden zijn naar de concurrentie toe. Ik denk dat het uiteindelijk een storm in een glas water gaat blijken te zijn. Duitsland kan het zich gewoon niet permitteren om Isabell compleet links te laten liggen. En als het uiteindelijk een fout van de DA blijkt te zijn (of een probleem met veel te gevoelige diagnose apparatuur, waardoor je een sportpaard helemaal nooit meer kunt gaan behandelen voor het een of het ander) dan is het heel sneu dat Isabell daar de dupe van is.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 07:21

pharagirlke schreef:
Jep, België verdient nog wel een goede dressuurruiter :j Kom ma! :D

Denk niet dat ze haar zullen weigeren ook bij de bond. :D Denk dat de deur voor haar wagenwijd open gaat gaan. Indien niet zijn ze hier dan wel niet van de slimste. 8-)

Zou trouwens wel een boost zijn denk ik voor de dressuursport hier in België.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 07:22

Het is té triest voor woorden, dat je zo door je eigen land behandeld wordt, dat is echt erg.

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 07:31

*puck* schreef:
Anky geeft ook aan dat wanneer dit haar zou gebeuren ze hoopt dat de knhs meer mededogen heeft, heb bewondering voor beide dames maar hiermee geeft anky dus eigenlijk aan dat ook haar paarden wel eens behandelt worden....

Dat gevoel krijg ik er ook bij.
Ondanks dat ik heel veel symphatie heb voor Isabell zal ze toch echt zelf op de blaren moeten zitten. Ik steun de actie om een filmpje te maken als steunbetuiging dan ook niet.
Ik vind dat je geen wedstijden moet rijden met een paard die medicatie nodig heeft zoals in dit geval met Isabell.