Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Motje11 schreef:Ik zou het wel leuk vinden om bijvoorbeeld wat vrijheidsdressuur te zien.
Maar er moet dan wel een leuk shownummer van gemaakt worden. Verschillende oefeningen, mooi achter elkaar door, goed verdeeld over de piste, enz.
Ik zag een tijdje geleden ook een paar meiden, ik geloof bij "Holland's got talent", die best een leuk nummertje vrijheidsdressuur lieten zien. Vond alleen dat het iets aantrekkelijker voor het publiek gemaakt mocht worden. Maar dat is een kwestie van er even goed over nadenken, jezelf filmen, andere mensen laten kijken en advies geven. Daar kan best wat leuks van gemaakt worden.
Ik ben wel benieuwd wat de bokkers allemaal kunnen laten zien!
Motje11 schreef:Hee leuk, ik ga me opgeven met mijn “onbeteugelde” show.![]()
Toen ik die een paar maanden geleden voor het eerst voor publiek deed zaten we al grapjes te maken over dat we naar Horse Event konden. Nou is die kans er nog echt ook!
Bojangles schreef:Motje11 schreef:Hee leuk, ik ga me opgeven met mijn “onbeteugelde” show.![]()
Toen ik die een paar maanden geleden voor het eerst voor publiek deed zaten we al grapjes te maken over dat we naar Horse Event konden. Nou is die kans er nog echt ook!
Ja leuk moet je doen!!
Erg gaaf hoor zo zonder wat, nee vind dat ook een erg leuke act!
Dus heb je je opgegeven??
Bojangles schreef:Motje11 schreef:Ik zou het wel leuk vinden om bijvoorbeeld wat vrijheidsdressuur te zien.
Maar er moet dan wel een leuk shownummer van gemaakt worden. Verschillende oefeningen, mooi achter elkaar door, goed verdeeld over de piste, enz.
Ik zag een tijdje geleden ook een paar meiden, ik geloof bij "Holland's got talent", die best een leuk nummertje vrijheidsdressuur lieten zien. Vond alleen dat het iets aantrekkelijker voor het publiek gemaakt mocht worden. Maar dat is een kwestie van er even goed over nadenken, jezelf filmen, andere mensen laten kijken en advies geven. Daar kan best wat leuks van gemaakt worden.
Ik ben wel benieuwd wat de bokkers allemaal kunnen laten zien!
Ja Bari & ik hebben ons opgegeven als showteam voor het vrijheidsdressuur
En alsjeblieft niet zoals bij Hollands Got Talent....![]()
Wij willen graag laten zien hoe je op paardvriendelijke manier, zonder dwang en door middel van positief belonen allerlei leuke dingen samen met je paard kan doen!!!
Motje11 schreef:Bokt's got talent!
![]()
![]()
Silence schreef:Ik zie dat er een paar bokkers hadden gereageerd.
Ik weet niet of het voor het publiek interessant is om naar een grondwerkpresentatie van een ´amateur´ te gaan zitten kijken als er ook grote namen komen