Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wake_up schreef:De paarden die wij momenteel fokken (algemeen gesproken over Nederlandse sportpaarden), die horen eerder thuis op een wei dan in de wilde natuur,
omdat het een heel ander type paard is. En wie zegt dat het meteen 'slecht' is, zoals de manier waarop wij dingen hier aanpakken? Want zo komt het op me over..
Ik ben niet voor of tegen deze race, maar vind wel dat mensen roepen dat het nieuwsbericht weinig inhoud/diepgang bevat, terwijl ik hier sommige reacties nou ook niet bepaalt wijs vind overkomen..
Ruud_O schreef:Vwb die foto, dergelijke foto's kun je ook in de oostvaardersplassen maken.
wake_up schreef:De paarden die wij momenteel fokken (algemeen gesproken over Nederlandse sportpaarden), die horen eerder thuis op een wei dan in de wilde natuur,
omdat het een heel ander type paard is.
Fiffill schreef:@ ponyzotje: ik heb tot nu toe nergens gelezen dat de organisatie zelf zegt dat het een paardonvriendelijk evenement is. Ik heb dit alleen in dit -subjectieve- artikel gelezen.
Fiffill schreef:@ ponyzotje: ik heb tot nu toe nergens gelezen dat de organisatie zelf zegt dat het een paardonvriendelijk evenement is. Ik heb dit alleen in dit -subjectieve- artikel gelezen.
@ wendy_paard ik ben benieuwd of jij je wel hebt ingelezen in waartegen je nu tekent.
Karin schreef:Over suggestief gesproken.
http://www.wild-horses-namibia.com/ images/fascination_lying-sleeping- .jpg
Heeft niets met wat voor WK dan ook te maken en Namibië ligt ver van Dubai. Jammer dat hier weer een suggestieve link wordt gelegd.
Fiffill schreef:HC, dat heeft hier toch niks mee te maken?