Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Supergroom schreef:Ik snap niet dat iedereen altijd maar wat te zeuren heeft of dit is niet goed of dat is niet goed!!
Maar zelf iets betekenen voor de sport of iets op tv doen ho maar!!!
Het is toch vet leuk dat ze aandacht geven aan de sport en aan Edward die heeft het verdiend.
Ik vond het wel leuk om te zien, al denk ik dat een absolute leek nog steeds geen bal wijzer is geworden van wat de sport nou eigenlijk inhoud. Maar ik denk ook wel dat je dat in zo'n stukje toch moeilijk voor elkaar krijgt dus dan is het juist wel charmant om zo'n Edward te zien die met zoveel emotie over z'n dieren praat.
Edward weet zelf heus ook wel wat er nog aan schort!
Miss_Blimm schreef:Idd best verfrissend, Edward ipv Anky.
Maar op de vraag dat hij liever een vrouw in bed had... daar ging hij maar niet teveel op in...

. Hij heeft het echt heel leuk gebracht vind ik. Bescheiden, enthousiast, voorzichtig ambitieus..... je kunt ook zien dat hij echt bij dit paard past, op voorgaande paarden vond ik het beeld nog weleens onprettig, bij deze tot nu toe niet. Barmat schreef:Overigens duidelijk een stukje gebrek van voorbereiding / achtergrondinformatie van de presentatoren dat deze vraag uberhaupt gesteld wordt, breng je mensen alleen maar mee in verlegenheid vind ik.