Bokker met trailer en paard aangereden op de snelweg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-09 21:45

Nee, hij is niet doorgereden van wat ik begrepen heb.

shay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:45

heeel veel sterkte

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:45

Anthea schreef:
Bah, nasty zeg.

Achterbaks wel, zo praten over diegene die je heeft 'aangereden'.
Alsof die er niet mee zit. :roll:

Wat is dat nou voor een opmerking!Je zal t maar meemaken,kijken of jij dan nog zo koel eronder blijft! >;)

Ik heb veel respect voor Bianca1980 en voor haar handelen.Ze heeft er in ieder geval voor gezorgd dat het paard nog leeft,kan me voorstellen dat je je dan niet zo druk maakt om iemand die jou heeft aangereden op deze manier.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:46

Cayenne schreef:

Nee klopt.
Er staat dat de persoon een verklaring heeft afgelegt.
En niks over doorrijden.

snuitje1

Re: Bokker met trailer en paard aangereden op de snelweg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:48

Jeetje wat een verhaal en wat erg :oo
hopelijk komt het snel goed met jou en met het paardje.
heel veel sterkte

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:48

Wat vreselijk!!!!!
Wat moeten jij en het paard door een hel zijn gegaan!

Dit is ook mijn grootste nachtmerrie, ik maak veel km's per week met de trailer en idd soms dan zie je mensen die bv willen invoegen achter je en totala de trailer niet lijken te zien??? die zie je dan ineens grof moeten corrigeren om nog ff op de invoegstrook te blijven, echt waar zijn die mensen op dat moment met hun gedachten, je ziet een trailer toch niet over het hoofd??

En zo gebeuren er meer dingen door onoplettendheid van andere bestuurders, waarin het nét goed gaat maar waarn aje wel met je hart in je keel en trillende handen in de auto zit omdat het écht maar net goed ging...

Anthea schreef:
Bah, nasty zeg.

Wat nou achterbaks?
Die persoon heeft wel haar trailer geraakt!!! En dat is dus hoe dan ook fout van diegene!!!
Het is nu gelukkig goed afgelopen, maar het had heel veel erger kunnen zijn...

Aanklagen die persoon, ook voor alle letselschade, emotionele schade enz daar is het smartegeld voor bedoeld.
Wat een idioot die ander, opletten moet je in het verkeer en je kán een trailer niet over het hoofd zien als je oplet.
Wat een &*(^%@ van een bestuurder zeg!

heel veel sterkte!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:49

Jeee bah wat een verhaal en een nachtmerrie, je hebt het super aangepakt.

helaas zie ik veel mensen stoer doen en van alles te doen achter het stuur, zoeken naar iets, waardoor die zowat tegen me aan kwam, ik toeterde gelijk en het schrok en reed weer op eigen weghelft, belachelijk zeg, en of telefoneren, woedend kan ik er om worden, als je gek wilt doen, prima maar breng dan alleen jezelf in gevaar, omdat je het jezelf aandoet maar doe het godverdomme niet een ander aan.

juval

KiWiKo schreef:
Je hebt SUPERgoed gehandeld!! Petje AF!!!

verzekering van de tegenpartij dekt de schade wel. Alleen moet je niet vergeten schade als inkomstenderving ed mee te rekenen in de post.

zal een gevecht worden, maar alsjeblieft laat je hier goed in vertegenwoordigen.

Het is gewoon al fijn dat de schade alleen materieel lijkt te zijn, hoe het paard eruit komt moet nog maar even bezien worden......
maar er zijn geen doden gevallen....... en das het belangrijkste.

Laat je echt even goed informeren over je mogelijkheden nu.....

misschien effe LDRD een pbtje sturen die weet veel van verzekeringszaken

verzekering dekt de dagwaarde... dus als je al een wat oudere auto hebt krijg je nooit genoeg om een gelijkwaardige vervanger terug te kopen... helaas heb ik dit ook meegemaakt (gelukkig zonder trailer).

heel veel sterkte voor jou en het paardje met het verwerken van dit alles...
ik begrijp heel goed dat je heel erg boos bent op de veroorzaker!

BeeMed

Vind je het gek dat er dan gescholden wordt op de veroorzaker? Na zoiets heftigs vind ik het niet meer dan normaal dat er emoties en frustraties, al dan niet terecht, komen bovenborrelen.

Bianca: Petje af, heb het verhaal met spanning zitten lezen. Ik bewonder je daadkracht en de koelbloedigheid waarmee je hebt gehandeld. Ik hoop dat als ik ooit in een dergelijke situatie terecht kom ik de wijsheid heb om op zo'n doordachte manier te handelen.
Hopelijk komt het goed met het paard, vriend van wie hij was is zeker ook wel flink geschroken?

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:50

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:50

Jeetje,,heb er geen woorden voor,
Echt niet te geloven dat je uberhaupt nog zo goed aan dat paard denkt!Ik zou volledig in schok zijn en al jankent bij de trailer gezeten.
En wat een kl*te man...
Hoop dat het met jullie beide goed gaat komen!Veel sterkte ermee!
En echt alle respect dat je niet meteen je zelf ging traumatiseren maar meteen actie nam!

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:52

xx_Horsiex schreef:
Anthea schreef:
Bah, nasty zeg.

ja begrijp jouw reactie ook niet helemaal zou je dit zelf niet denken als eht JOUW was overkomen met je paard

denk dat ze meer steun heeft aan een lief woord dan deze onzin nu op schrijven, sorry hoor vindt dit niet gepast
:(

Lady_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:53

Wat een nachtmerrie! Ik vind iig dat je heel goed hebt gehandeld, ik zou zelf niet weten of ik het hoofd zo goed koel had kunnen houden. Heel goed gedaan en ik hoop dat jullie er allbei (paard en jij) niks aan hebben overgehouden.

Trice

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:54

Allemachtig zeg, het zou je maar gebeuren... Wat een nachtmerrie!

@ Bianca;
Wat heb jij ontzettend goed gehandeld zeg! Echt mijn volledige respect!!!
Misschien kun je slachtofferhulp inschakelen voor je nachtmerries en weten zij een manier hoe je ermee om kunt gaan.

En je kwaadheid tegenover deze persoon is volledig te begrijpen. Het moet met een enorme snelheid zijn gebeurt, de foto's liegen er niet om, plus het feit dat je auto en trailer 150 meter van elkaar verwijdert waren. Ik vraag me dan ook echt af hoe deze man een trailer over het hoofd kan zien!

Ik hoop dat het met het paard ook goed gaat en dat jullie er allebei geen trauma aan over houden.
Heel veel sterkte met het verwerken van deze nachtmerrie!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:55

ik vind het gescheld op de veroorzaker wel terecht hoor

als de bestuurder gewoon goed opgelet had,dan had ie echt geen trailer over het hoofd gezien :n
1+1=2 wat mij betreft :j

belachelijk trouwens dat er mensen dan nog durven te lachen zeg!!
ik had geflipt denk ik.....

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:55

Dit was toch niet op de A50 bij Son? Maar elders? Dan is het zondag goed raak geweest op de A50. Wij kwamen om een uur of 4 vlakbij knooppunt Ekkersrijt een trailer zonder dak tegen met het paard er nog in... Trailer stond wel recht. Paard zach er heel suf uit. Was ook een zwart paard. Maar het verdere verhaal klopt niet met het jouwe.

Wel echt een verschrikking voor iedere paardeneigenaar. Sterkte met je paard en jezelf!

En snap ook niet veel van dat verzekeringen alleen dagwaardes vergoeden. Daar kan je meestal niet iets gelijkwaardigs voor terug kopen! Al is jullie gezondheid nu ff iets belangrijker!

Edit: lees net dat dit afgelopen vrijdag gebeurt is...
Laatst bijgewerkt door HarmanyL op 23-06-09 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:56

bainca,
heel veel complimenten hoe je dit aangepakt hebt hoop dat je het nooit meer mee hoeft te maken en dat je entjes al je centjes terug kan halen op de veroorzake

meis toppie gehandeld en verwen je paardje maar erg goed

:(:) :(:) :(:)

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:56

Gatverdarrie wat een verhaal zeg...
krijg meteen de kriebels aangezien wij begin dit jaar ook zoiets soortgelijks meegemaakt hebben.
'gelukkig' niet zo erg, maar stonden ook langs de snelweg met een paard dat door het voordeurtje van de trailer naar buiten is gekomen, ja een paard van 1.75m....

En niemand die stopt he... echt werkelijk niemand _-:(
Idd in zulke situaties moet je proberen erg rustig te blijven, maargoed de schrok komt later echt wel...
Ik heb die desbetrefende dag nog een wedstrijd gereden onder het mom van 'betalen moet ik toch al, dus waarom zou ik niet gaan..' voelde me namelijk prima en had nergens last van naar mijn idee.
maar toen ik op het paard zat was ik helemaal op... helemaal total loss en dan kom je pas tot besef wat er eigenlijk allemaal is gebeurd.

iig wens ik je heel veel sterkte!
hopenlijk houd je er niet teveel aan over en het paard ook niet :(:)

Tamara21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:57

Een trailer over het hoofd zien?? :?
Welke achterlijk imbeciel ziet een trailer over het hoofd!!!!!!!
Enja ben het helemaal eens wat sommige mensen hier zeggen over al die zakenpikkies in die dure leasebakken..
Ze drukken je het liefst van de weg af, zijn drukker met krant lezen of documenten nog een keer doornemen, scheren en ga zo maar door!!! :(
En ach het zal hun wat verrotten de leasemaatschappij zet er wel weer een nieuwe wagen neer!!!
Dus ja ik kan me goed de frustraties van bianca1980 voorstellen..

En verder kan ik alleen maar zeggen dat jij SUPERGOED gehandeld hebt!!!!
Dat je zo goed je kop erbij hebt kunnen houden vind ik top..

+:)+

rixke

Amanda_T schreef:
Ik vind dat je nogal fors uithaalt naar diegene die het veroorzaakt heeft. Niet alle zakenmannen zijn zo en denk je nou serieus dat zo iemand dat expres doet? Ongeluk zit ik een klein hoekje, en ik denk niet dat jij het recht hebt om zo te oordelen over iemand. Ook al is het heel vervelend wat er gebeurd is, en wens ik je er alle sterkte mee, vind ik het ontzettend onbeschoft en ronduit schandalig hoe je hier de veroorzaker neerzet. Zo iemand gaat dit ook niet in de koude kleren zitten, en zoekt even op google op wat artikelen over het ongeval en kan zo op jou post stuiten. Dan word het nog een moeilijker verhaal, want dan denk dat het helemaal moeilijk word om je centen terug te krijgen. En dat je alleen dagwaarde krijgt is niet die man zijn schuld...:n

Mijn mening is,dat iedereen die achterop een voertuig rijd ,zit te snurken achter het stuur en nniet voor 100 procent bezig is met het verkeer,wat wel geleerd wordt tijdens je rijlessen,dus ik vind het nogal onbeschoft om neer te zetten dat bianca onbeschoft is,iedereen die zit te snurken achter het stuur(oftewel met andere dingen bezig zijn) moet niet achter het stuur zitten.

Raja

Ik zit je verhaal met kippenvel te lezen!
Wat een verschrikking!!!

En wat knap van je dat je zo hebt weten te handelen!!!

Heel veel sterkte meis!
Dit zal best nog een flinke nasleep krijgen...

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:58

daantjuhhh schreef:
Cayenne schreef:

Nee klopt.
Er staat dat de persoon een verklaring heeft afgelegt.
En niks over doorrijden.

Dat haalde ik uit die ingezonden brief in de Metro. Maar wellicht heb ik dat verkeerd gelezen dan. Daar werd namelijk een aantal keer gezegd dat degene die dit heeft gedaan zich moest schamen. Het kwam op mij over dat hij na het ongeval is doorgereden, maar dat is dus (gelukkig) niet zo.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-09 21:58

De link naar de ingezonden brief van de vader is toegevoegd aan de beginpost :)

rixke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:59

ik ken het verhaal van bianca,want ze staat bij mij op stal en ik weet wat het met je doet en met je medebereidster.
want niet alleen bianca zat erin maar ook de vriendin van de paardeneigenaar wara bianca voor op pad was.

Apple

Re: Bokker met trailer en paard aangereden op de snelweg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 22:01

Ik heb de brief in de Metro gelezen inderdaad vanochtend :\

Wat een verhaal zeg, de nachtmerrie van iedereen die met de trailer op pad gaat.