Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anthea schreef:Bah, nasty zeg.
Achterbaks wel, zo praten over diegene die je heeft 'aangereden'.
Alsof die er niet mee zit.
Anthea schreef:Bah, nasty zeg.
KiWiKo schreef:Je hebt SUPERgoed gehandeld!! Petje AF!!!
verzekering van de tegenpartij dekt de schade wel. Alleen moet je niet vergeten schade als inkomstenderving ed mee te rekenen in de post.
zal een gevecht worden, maar alsjeblieft laat je hier goed in vertegenwoordigen.
Het is gewoon al fijn dat de schade alleen materieel lijkt te zijn, hoe het paard eruit komt moet nog maar even bezien worden......
maar er zijn geen doden gevallen....... en das het belangrijkste.
Laat je echt even goed informeren over je mogelijkheden nu.....
misschien effe LDRD een pbtje sturen die weet veel van verzekeringszaken
xx_Horsiex schreef:Anthea schreef:Bah, nasty zeg.
Amanda_T schreef:Ik vind dat je nogal fors uithaalt naar diegene die het veroorzaakt heeft. Niet alle zakenmannen zijn zo en denk je nou serieus dat zo iemand dat expres doet? Ongeluk zit ik een klein hoekje, en ik denk niet dat jij het recht hebt om zo te oordelen over iemand. Ook al is het heel vervelend wat er gebeurd is, en wens ik je er alle sterkte mee, vind ik het ontzettend onbeschoft en ronduit schandalig hoe je hier de veroorzaker neerzet. Zo iemand gaat dit ook niet in de koude kleren zitten, en zoekt even op google op wat artikelen over het ongeval en kan zo op jou post stuiten. Dan word het nog een moeilijker verhaal, want dan denk dat het helemaal moeilijk word om je centen terug te krijgen. En dat je alleen dagwaarde krijgt is niet die man zijn schuld...
daantjuhhh schreef:Cayenne schreef:Nee, hij is niet doorgereden van wat ik begrepen heb.
Nee klopt.
Er staat dat de persoon een verklaring heeft afgelegt.
En niks over doorrijden.