Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Arabesk schreef:nee maar bijna niemand doet dat. Als je van hier naar Petten fietst moet je slalommen om de drollen heen. En zo ook het fietspad van Heiloo naar Egmond. Ik kan me heel goed voorstellen dat de mensen in de buurt er strontziek van worden.
Dat de ruiters soms op het fietspad rijden kan ik me dan wel weer voorstellen, als de andere optie een 80 km/h weg is. Automobilisten snijden je af, toeteren en wijzen naar hun voorhoofd als je daar gaat rijden.
. dus om je paard te sparen richting r.v.(in heiloo) gaat men dus weer over het fietspad rijden met het bekende commentaar tot gevolg.
. tis niet makkelijk om het iedereen naar de zin te maken. 
gr_roos schreef:Ik kan me wel voorstellen dat er over geklaagd wordt. Vooral de Velserbroek is 1 stront bende en dan niet de wegen van de boerderij naar het land.
Gemeente moet ook wat aan de kwaliteit van de ruiterpaden gaan doen ipv ze allemaal dicht te gooien of dicht te laten groeien.
Loop momenteel veel op straat, alleen met 2 paarden en ik zie ook kans om de mest aan de kant te schoppen als ze een keer mesten. Denk dat het bij de meeste meer een kwestie is van niet willen ipv niet kunnen.
gr_roos schreef:Dat is dus een kwestie van opvoedenIk heb zelf ook niet de makkelijkste paarden, maar ho is ho.Als ze niet luisteren, dan moet je eerst zorgen dat ze at gaan doen en dat heeft niets met een ras te maken. Voor dat als reden aangevoerd wordt.
Ik weet dat ik daar de controle over hem kwijt ben, dus neem ik gewoon het risico niet. Is best makkelijk hoor
)
Als ze echt zo onbetrouwbaar zijn als je nu aangeeft, is het onverantwoord om er mee naar buiten te gaan. Is ze niet onbetrouwbaar, dan vraag ik me af of het niet een kwestie is van niet willen ipv niet kunnen. gr_roos schreef:Niet l*llig bedoeld, maar er zijn zoveel meiden in de hofgeest die allemaal op vreselijk wilde paarden rijden![]()
![]()
Als ze echt zo onbetrouwbaar zijn als je nu aangeeft, is het onverantwoord om er mee naar buiten te gaan. Is ze niet onbetrouwbaar, dan vraag ik me af of het niet een kwestie is van niet willen ipv niet kunnen.

gr_roos schreef:alleen met 2 paarden
odje schreef:Ik zag je idd een tijd geleden lopen op de wustelaan met je twee paarden.
Wel een eind uit de route voor jou of sta je tegenwoordig ergens anders?