Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mija schreef:Bewondering heb ik zeer zeker voor Anky , maar ik vind dat ze niet dat ze moet zeggen dat de Jury,Pers en Publiek misschien een beetje Salinero en Van Grunsven moe zijn, dat vind ik geen zeggen.
Zeker met de steeds beter wordende andere Nederlandse combinaties.
Tumba schreef:Ik was in De Steeg bij het NK, en ze kwam daar nogal chagerijnig over nadat Edward Gal had gewonnen van haar.
Ik had ook altijd veel bewondering voor haar, maar 'in het echt' (en dus niet voor de camera) is ze een stuk minder
sympathiek.
Achteraf kan ze dat ook wel weer relativeren maar de keren dat ze tweede (of lager) was, gaven haar juist peper in haar reet om de volgende keer weer te winnen. 
Ulissa schreef:Maar op een gegeven moment moet je gewoon je meerdere, ook als deze jonger en heeft deze 6 jaar minder training gehad, erkennen!!!!
Ik ken iig geen andere Nederlander die momenteel ook drievoudig Olympische kampioen is. 1x Nederlands kampioen worden, ondanks dat dit een prachtige prestatie is, is IMO nog lang niet genoeg om in de buurt van Anky te komen.Sander_ schreef:Ulissa schreef:Maar op een gegeven moment moet je gewoon je meerdere, ook als deze jonger en heeft deze 6 jaar minder training gehad, erkennen!!!!
Volgens mij dingt de 'meerdere' van Anky zich nog lang niet aan.Ik ken iig geen andere Nederlander die momenteel ook drievoudig Olympische kampioen is. 1x Nederlands kampioen worden, ondanks dat dit een prachtige prestatie is, is IMO nog lang niet genoeg om in de buurt van Anky te komen.
Ik vind het wel een heel mooi geschreven stuk. Ik ben dus benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen, hopelijk gaat Anky nog één keer volop knallen tot het zover is Salinero afscheid te laten nemen van de sport.
Tumba schreef:Ik was in De Steeg bij het NK, en ze kwam daar nogal chagerijnig over nadat Edward Gal had gewonnen van haar.
Ik had ook altijd veel bewondering voor haar, maar 'in het echt' (en dus niet voor de camera) is ze een stuk minder
sympathiek.
hns schreef:Tumba schreef:Ik was in De Steeg bij het NK, en ze kwam daar nogal chagerijnig over nadat Edward Gal had gewonnen van haar.
sympathiek.
Nou in de meeste stukken die ik van haar lees vind ik haar absoluut nooit sympathiek overkomen. Ze komt op mij altijd over als een egoïstische, omhooggevallen betweter queen en in het echt is ze zelfs nóg erger.
Dit stuk heeft een prachtig passende titel en de tekst schreeuwt jaloezie en hoogmoedigheid uit. 'Zijn ze moe van Salinero en Grunsven?' KOM OP ZEG!!!! Het lijkt wel alsof ze denkt dat niemand anders eerste mag worden behalve haarzelf, BAH geen enkel respect voor haar teamgenoten/collega's BAH

hns schreef:Tumba schreef:Ik was in De Steeg bij het NK, en ze kwam daar nogal chagerijnig over nadat Edward Gal had gewonnen van haar.
sympathiek.
Nou in de meeste stukken die ik van haar lees vind ik haar absoluut nooit sympathiek overkomen. Ze komt op mij altijd over als een egoïstische, omhooggevallen betweter queen en in het echt is ze zelfs nóg erger.
Dit stuk heeft een prachtig passende titel en de tekst schreeuwt jaloezie en hoogmoedigheid uit. 'Zijn ze moe van Salinero en Grunsven?' KOM OP ZEG!!!! Het lijkt wel alsof ze denkt dat niemand anders eerste mag worden behalve haarzelf, BAH geen enkel respect voor haar teamgenoten/collega's BAH
denbine schreef:Altijd bewondering voor Anky gehad, maar word nu wel een beetje moe ervan.
iedere keer als het niet gaat zoals we en dus ook Anky gewend zijn is er wel weer iets met dr motivatie die zoek is of dat ze wel of niet moet stoppen.
Het zijn altijd weer de zelfde onderwerpen en woorden die ze aanhaald als het Niet gaat zoals gewend!
Het is een paard en een mens .....maken allebij fouten !
Fortuna22 schreef:Janine1990 schreef:Salinero, Athene...
Dat vond ik écht kippevel, ook door de muziek... Waauw...
Heb ik met de huidige kür absoluut niet
Ja dat was prachtig he?Zat er bij op de 2e rij....krijg nog kippevel!!