Opgehitst en slachtoffer of ‘zieke ponyseks’?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 11:10

snorkie schreef:
sex met en/of rondom dieren kan gewoon niet, totaal gestoord, hoort illegaal te zijn... bah ik kan er echt niet over uit, wat een rare fratsen tegenwoordig...

Ik ga me maar bij het politiebureau melden :o
Ik haal de fret nl niet uit de woonkamer weg als ik soms op de bank...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 11:22

snorkie schreef:
Ik ga me maar bij het politiebureau melden :o
Ik haal de fret nl niet uit de woonkamer weg als ik soms op de bank...

Oh jee oh jee, dito hier, de kat is er wel eens bij , en dan heb ik ook nog een kooi met ratten, zullen we ons samen even melden bij het bureau

snorkie

Re: Opgehitst en slachtoffer of ‘zieke ponyseks’?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 11:24

dat bedoel ik toch niet,, een vogel of goudvis ga ik ook niet vrijlaten om ff te... maar ik bedoel in een stal of desnoods in de honden kennel verzin het..

lejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 11:26

snorkie schreef:
dat bedoel ik toch niet,, een vogel of goudvis ga ik ook niet vrijlaten om ff te... maar ik bedoel in een stal of desnoods in de honden kennel verzin het..

een paard is echt geen spat meer onder de indruk dan de hond hoor. Die doen dat ook ongegeneerd hoor, moet je een hengstige merrie maar eens g**l zien doen.
Sex mét dieren is walgelijk, maar hoge nood en je in een stal verstoppen gewoon vooral niet zo handig

echt waar, als die jongen een meisje erbij had gehad had hij een boete gekregen en was hij verder de held van de dag!

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 11:33

In de achterhoek heb je een discotheek met een paardenstal.....
De rest laat zich raden denk ik....

snorkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 11:37

nou ja, kan ik reacties krijgen op mijn uitspraak en de juist of onjuistheid daarvan... maar mag ik het gewoon walgelijk vinden of krijg ik dan een verbod op de vrijheid van meningsuiting binnen dit forum? paarden, honden of konijnen het zal me een worst zijn, het zijn allemaal dieren. maar seksuele handelingen dicht bij hen in de buurt (dus niet een vis in een kom of een vogel op een stok maar bij een paard in de stal of naast de hond op de bank) kan volgens mijn mening niet!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 11:41

Ja hoor je mag zeker je mening uiten, maar ik gelukkig ook.
Je mag walchelijk vinden wat je maar wilt hoor.

Maar een paard of hond met trauma omdat je het gedaan hebt bij hem in de buurt, dat lijkt me wat onwaarschijnlijk.

Al die arme veulens van wie de mams nog natuurlijk gedekt wordt....dat ze daar dan bij zijn, ben je daar ook tegen ?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-06-09 11:42, in het totaal 1 keer bewerkt

lejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 11:42

zoals ik al zij, ik ga mij direct melden. :Y)

Jij mag natuurlijk vanalles vinden, maar wij mogen het er ook zeker niet mee eens zijn ;)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 11:43

Goede psychologische zorg kan geen kwaad als die jongen echt zo makkelijk te overtuigen is.
Zal die ook in de sloot springen als ze het vragen? :+

Maar seks in de buurt van dieren? ach.... net of die het door hebben hahahahha :P
Zo'n pony is echt niet geschokt van een jochie dat de hand aan zichzelf slaat. Die pony heeft vast al leukere taferelen gezien in de hooiberg :P
Het zijn dieren, die denken niet na van: ach jeeetje... die geniet nu van zichzelf terwijl ik ernaast sta! Nee de pony denkt: gras... eten... ach een mens... hé gras... eten....

snorkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 12:06

daar gaat het bij mij niet om, die dieren hebben er niks van...

het gaat me om de psychologische stoornis van de persoon die zich niet vies voelt (maar opgewonden van of om bepaalde redenen met dat dier) op een vierkante meter van een dier en dan een beetje aan zichzelf gatver...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 12:08

Ach, er zijn zelfs mensen die opgewonden raken van insecten :=
Evolutie is ergens niet helemaal goed gegaan :P

Lord_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 12:26

Downhill schreef:
Vanessa schreef:
Waar gaat deze ophef allemaal over?

Heb ik iets over het hoofd gezien? HEb ik het stuk tekst niet goed begrepen?
Ik lees namelijk alleen dat de jongen aan zichzelf gezeten heeft in een stal waar ook een shetlandpony stond.
Sterker nog:
"Het paardje kan zich niet bewust zijn geweest van de seksuele handelingen van de puber."

Ik heb medelijden met de jongen. Wat ontzettend genant om betrapt te worden!

Op een erf waar hij niets te zoeken heeft.
Op een erf van een ander!
Op priveterrein.

Dus als je een stelletje zou betrappen in je stal die langs de weg ligt in de box naast die van je pony die hevig bezig zijn ga je die ook voor de rechter slepen en zo? Misschien mis ik iets,, maar ik zou ze met de slappe lach vrolijk uitzwaaien en hun aanraden de volgende keer een veiliger plekje te zoeken ...
Die jongen is niet aan dat dier geweest voor zover ik uit het artikel kan opmaken, en aangezien m'n verzorghengst ook regelmatig staat z'n lid tegen z'n buik te slaan en daar niemand van opkijkt, laat staan een ander paard, evenmin wanneer hij eens even lawaaierig op een hengstige merrie springt, zie ik het punt hier nu eens écht niet ...
Het is een PAARD dat erop staat te zien en voor paarden is seks in het openbaar helemaal niet vreemd, die jongen is helemaal niet aan die pony geweest dus waarom zijn er zoveel mensen op deze debiele wereld die die jongen vies, zelfs een paardenverkrachter noemen? Alsof iemand hier ook maar in de verste verten weet wat die jongen op die moment dacht.
arme arme arme jongen ... volgens mij kan dit alleen gebeuren omdat er zoveel mensen iets tegen die jongen hebben ...
hoezo ze zijn er eentje zo ver aan het drijven dat ie zelfmoord pleegt?

Overigens was alles dan nog eens onder invloed van vrienden, mensen kunnen een paard toch ook zover krijgen door niet-natuurlijke dekkingen dat hij een bot hooi gaat 'aanvallen' op z'n weide ?
Psychologische hulp is vereist ja, maar dat is bij mijn weten enkel en alleen de schuld van zijn omgeving, heel nederland momenteel.
Laatst bijgewerkt door Lord_Ik op 17-06-09 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt

vorame

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 12:28

Dat enkele het hier samen met een ander mens gedaan hebben in de hooiberg. Daar is niet veel vies aan.
En je zult ook niet zonder toestemming op het erf zijn geweest.

Het verschil is hier wel dat die jongen niets te zoeken had in die stal.
En je daar wat op staan geilen bij de pony hoort daar helemaal niet bij.
Als hij de pony niet heeft aangeraakt zal het dier daar vast geen last van hebben.
Maar die gast verdient wel straf en moet niet gaan zeuren over hoe zielig hij is.
Dat heeft hij toch echt aan zich zelf te danken.
Hij stond daar, op erf van een ander bij de pony, niemand anders.

Lord_ik
Als ik iemand in de nacht op mijn erf betrap dan wordt wel degelijk de politie gebeld.
Je mag niet zomaar op iemands erf komen, ook al bedoel je niets verkeerds.

snorkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 12:30

Lord Ik schreef:
die jongen is helemaal niet aan die pony geweest
[/quote]
hoe weet je dat,, uit het nieuwsbericht? en hoe weten zij dat, van de jongen? die zal de waarheid zeggen... van de pony? lijkt me sterk... van de politie? die was er een seconde, het moment van betrappen op handwerk, dus ik weet niet of hij wel of niet aan de pony is geweest...

Lord_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 12:32

vorame schreef:
Lord_ik
Als ik iemand in de nacht op mijn erf betrap dan wordt wel degelijk de politie gebeld.
Je mag niet zomaar op iemands erf komen, ook al bedoel je niets verkeerds.

Je volste recht en jouw keuze, maar ik persoonlijk zou, om de gênante reden dat hij daar was de politie echt niet bellen (tenzij bij herhaling natuurlijk), en de politie zou er ook nooit zoveel ophef over maken als om dit geval.
Overigens staat er wel erf, maar voor zover ik kan zien ligt de stal zowat aan de straat en niet naar het woonhuis/privéWOONgebied t-gericht, dus zat hij even omgezet niet op je terras, maar achter in je tuin.

@snorkie: wat je niet weet kan je ook niet veronderstellen... het bericht verhaalt tot nu toe van niet, dus daar ga ik, en blijkbaar ben ik niet de enige, vanuit (zeker gezien de toestand en de leeftijd van die jongen) overigens zijn er manieren om dat na te gaan en zullen ze dat ondertussen ook wel al nagegaan zijn ...
Misschien zocht hij gewoon een levend wezen dat hem niet uitlachte als gezelschap en had hij helemaal niet de bedoeling iets met dat dier te doen?
Laatst bijgewerkt door Lord_Ik op 17-06-09 12:38, in het totaal 3 keer bewerkt

SRG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 12:32

:o Vraag me nu ook een beetje af of mijn ratten erg getraumatiseerd zijn... ze staan met kooi naast mn bed :=

Ik vind dat de media hier ook weer een beetje te heftig op heeft gereageerd... ik woon redelijk dicht bij Oud-Alblas en weet wat voor een bekrompen dorp het kan zijn... dus ik vind dat die jongen door het dorp al genoeg is gestraft....

UniFlap

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 12:34

Cayenne schreef:
De foto hoort bij het bericht (zie bron). De eigenaren hebben er geen probleem mee dat deze erbij staat en hier zelf toestemming voor gegeven.
en Laborah, er is al meerdere malen gevraagd ontopic te blijven in nieuwstopics. Bovendien is dit bericht niet door ons geschreven maar is het een vervolg op een bericht eerder deze week.
Wanneer je er een probleem mee hebt kun je gewoon een pb sturen. Offtopic reacties worden toch weer verwijderd :)

De fotograaf staat buiten het hek, dat wil niet zeggen dat de eigenaresse toestemming heeft gegeven. Daarbij zijn journalisten gewoon hondsbrutaal alles op de foto te zetten. Heb me rot gelachen dat Shetje al weg was :z
De jongen zal zeker hulp nodig hebben, en hij wordt echt al genoeg gestraft in het dorp hoor. We zijn al lang blij dat hij Shet geen kwaad heeft gedaan!!!!!

vorame

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 12:35

Dat er ophef wordt gemaakt is niet zo raar.
Als hij daar had gestaan met een meisje was het toch wat anders dan bij een pony.
Nu heeft hij er ook niet aangezeten, maar wat is de volgende stap als hij niet gepakt zou zijn?
In veel gevallen zal iets wel vrij onschuldig beginnen wat later erger wordt.
Ik denk dat hij eigenlijk alleen maar geluk heeft gehad nu betrapt te zijn.
Dan stopt het misschien, ipv dat hij verder gaat.
En leert hij meteen dat je niet zomaar op anders erf mag komen.

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 12:39

Een opgehitst jochie, die een uitdaging van zijn vrienden aannam en in de stal met zijn leuter stond te spelen. Nou nou, wat een drama zeg. Hij heeft ponybeest niet eens aangeraakt... Niks bestialiteit dus...

Hij was op verboden terrein, dat was zijn enige ''misdaad''. Er word weer eens veel meer van gemaakt dan het is...

Dit noem ik nu massahysterie... :z

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 12:41

Nakisha schreef:
Een opgehitst jochie, die een uitdaging van zijn vrienden aannam en in de stal met zijn leuter stond te spelen. Nou nou, wat een drama zeg. Hij heeft ponybeest niet eens aangeraakt... Niks bestialiteit dus...

Hij was op verboden terrein, dat was zijn enige ''misdaad''. Er word weer eens veel meer van gemaakt dan het is...

Dit noem ik nu massahysterie... :z

ach het is een dorp van 5 straten en een winkel
dus dit is hotitem he 8-)

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 13:05

Downhill schreef:
Op een erf waar hij niets te zoeken heeft.
Op een erf van een ander!
Op priveterrein.

:roll:

Er worden elke dag zoveel inbraken gedaan, die halen de krant niet eens meer :+

Wat reageren mensen hier toch vreselijk bekrompen!
Die jongen heeft die shetlander niets gedaan, hij had idd niet op vreemd terrein mogen komen, maar hij heeft verder niemand kwaad gedaan :n :n

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 13:06

Vanessa schreef:
Waar gaat deze ophef allemaal over?

Heb ik iets over het hoofd gezien? HEb ik het stuk tekst niet goed begrepen?
Ik lees namelijk alleen dat de jongen aan zichzelf gezeten heeft in een stal waar ook een shetlandpony stond.
Sterker nog:
"Het paardje kan zich niet bewust zijn geweest van de seksuele handelingen van de puber."

Dit dacht ik ook.. Las het artikel nog maar een paar keer, omdat er hier wordt gesproken over: Castreren die handel.

Maar hij heeft het beestje toch niet aangeraakt? En het beestje kan zich er niet bewust van zijn geweest..
Snap het ook niet helemaal..
Al vind ik het natuurlijk wel een beetje een rare pipo, maar wat alcohol ook wel niet kan aanrichten..

tamaartjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 13:17

ik vind het niet zielig voor die jongen! hij spoort gewoon niet!
het is zielig dat hij gepest word door zijn 'vrienden' maar dat is toch niet die pony z'n schuld?

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 13:25

tamaartjeee schreef:
ik vind het niet zielig voor die jongen! hij spoort gewoon niet!
het is zielig dat hij gepest word door zijn 'vrienden' maar dat is toch niet die pony z'n schuld?

Die pony heeft nergens last van hoor :7

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 13:29

echt weer oud-alblas als er maar geroddeld kan worden als er maar iemand voor gek verklaard kan worden het is een bemoeiachtig roddelziek dorp.

Niemand weet precies wat er gebeurd is, stel dat ie zich enkel aftrok en de pony aaide..niet normaal maar van seks vind ik geen spreken