Moderatoropmerking:
De nieuwsredactie heeft uitleg gegeven waarom de titel niet wordt aangepast. Mochten jullie nog opmerkingen hierover hebben kunnen jullie dat doen via pb, in dit topic is dat nog steeds offtopic 

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

daantjuhhh schreef:misschien gaan ze wel met begleiding alleen de bok op.
daantjuhhh schreef:Nogmaals mijn broertje zou nooit achter een kassa kunnen staan, maar ik weet 100% zeker dat hij met een degelijke opleiding echt wel weet hoe hij met vreemde situatie's moet omgaan.
Ook op de bok.
paars schreef:daantjuhhh schreef:Nogmaals mijn broertje zou nooit achter een kassa kunnen staan, maar ik weet 100% zeker dat hij met een degelijke opleiding echt wel weet hoe hij met vreemde situatie's moet omgaan.
Ook op de bok.
Dat kan je zo niet zeggen, want dat weet je pas écht als het zover is.
Echt geslaag is dit project pas als de mensen een baan hebben gekregen en als koetsier aan het werk kunnen en dat goed blijken te doen. Tot die tijd schaar ik me toch achter het standpunt van HC.
paars schreef:Daar heb je gelijk in, maar omdat de informatie niet verder wordt aangepast of uitgebreid (ondanks herhaalde verzoeken) moeten we het doen met de info die er is. En daar zet ik dus wat vraagtekens bij.
Wat heb je eraan koetsier te worden als je vervolgens kan solliciteren naar een baan als koetsier tot je een ons weegt?? En wordt aangenomen als hulpkoetsier, verzorger of palfrenier. Dat is toch mensen voor de gek houden? Als je ze serieus neemt, dan leidt je ze op voor banen waar ze reële kánsen mee hebben.