Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KoudbloedKim schreef:Woest schreef:soms vraag ik me af waarom zo'n dier niet eens een Trap verkoopt hé, dat de dader van zijn hele lange leven met een plaszakje rond moet lopen!!
Als je zo wanhopig ben... koop u dan een pop ofzo hé, der zijn genoeg dingen op de markt om deze vieze mannen te plezieren, blijf van iemand anders zijn dieren!! bah bah
trouwens: we moesten zo'n goeie shire hengst dat eens terug laten doen bij zo'n kerel, eens kijken of hij van gedachte veranderd!
Er zijn zelfs mannen die ook dat lekker vinden.
UniFlap schreef:Was een 16 jarige jongen, en het is maar goed dat de staleigenaresse mij niet te pakken kreeg vannacht, ik had hem niet heel gelaten![]()
![]()
![]()
De shet heeft geen verwondingen gelukkig. Ze konden de jongen alleen een nacht meenemen gezien het feit het eigen terrein is........ Hier moet echt wat aan veranderen!!![]()
![]()
![]()
De agent zag het gebeuren, en is niet de eigenaar....
Horse_ schreef:UniFlap schreef:Was een 16 jarige jongen, en het is maar goed dat de staleigenaresse mij niet te pakken kreeg vannacht, ik had hem niet heel gelaten![]()
![]()
![]()
De shet heeft geen verwondingen gelukkig. Ze konden de jongen alleen een nacht meenemen gezien het feit het eigen terrein is........ Hier moet echt wat aan veranderen!!![]()
![]()
![]()
De agent zag het gebeuren, en is niet de eigenaar....
Ken je de pony
KoudbloedKim schreef:Woest schreef:soms vraag ik me af waarom zo'n dier niet eens een Trap verkoopt hé, dat de dader van zijn hele lange leven met een plaszakje rond moet lopen!!
Als je zo wanhopig ben... koop u dan een pop ofzo hé, der zijn genoeg dingen op de markt om deze vieze mannen te plezieren, blijf van iemand anders zijn dieren!! bah bah
trouwens: we moesten zo'n goeie shire hengst dat eens terug laten doen bij zo'n kerel, eens kijken of hij van gedachte veranderd!
De gedachte alleen al, jak 
Ik denk dan... het zou je familie maar zijn 
mag hopen dat ie een heeeele hoge boete of taakstraf van aardig wat uurtjes krijgt.. vastzetten doen ze niet voor dit, ook achterlijk, milde rechtsysteem in nederland.. bahbahbah hoop dat die jongen aardig wat kennissen etc.. heeft die er achter komen dat hij het is, dat zou toch genant zijn waahaha 
Woest schreef:KoudbloedKim schreef:
bah! ik weet wel dat er in amerika een man gestorven is omdat hij op een boerderij was geweest speciaal voor zulke vieze mannen, en dat hij dood is gegaan door inwendige scheuringen nadat een hengst.... net goed!!