Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
"Nathalie83 schreef:het nut is dat je er achter kunt komen wie het was die met een volle galop zonder af te remmen bijna je hond ondersteboven loopt terwijl je lekker aan het wandelen bent in het bos! ik vind het goeie zaak (mijn voorbeeld is al erg lang gelden...)

Mijn paard stond in Noordwijkerhout en wij gingen regelmatig naar het strand. Het gebeurde op een prachtige zomeravond dat ik met een vriend een strandrit ging maken. Op het strand was het rustig, op een groep ruiters in de verte na. Zij stonden naast hun paarden dus wij vroegen ons af: wat is hier aan de hand? Rustig stappend reden wij naar de groep om te kijken of er hulp nodig was. Iedereen stond zich uit te kleden
, behalve hun begeleider (een bekende van een aanpalende manege). Hij zat een eindje verderop op z'n paard een sigaretje te roken. De blik op oneindig.... De groep was zich inmiddels in adam- en evakostuum weer op het paard aan het heisen (geen fotomodellen
)reed de paarden een eindje de zee in en maakten foto's van elkaar. De begeleider stond nog steeds als een standbeeld verderop en toen wij langreden en hem groetten zei hij "what a way to make a living"
(over hun werknemer he!)

Goede fantasie hebben sommige mensen.
Monatoetke schreef:ik vraag me trouwens af wanneer er een onderzoek gedaan wordt naar de asociale overige verkeer deelnemers en hun onwetendheid die er vaak voor zorgen dat wij als ruiters in gevaarlijke situaties terecht komen... Ik ben laatst nog bijna plat gereden door 3 kakelende meiden op een tractor die zo druk bezig waren met praten dat ze niet op de andere weggebruikers aan het letten waren....
Dat soort mensen zijn er denk ik meer dan asociale ruiters