Uitgebreid verslag voor de BoktVoorpagina volgt later vandaag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bettine schreef:Imke bezorgde me ook kippenvel trouwens, die ging echt suuuuper! 1 grote fout in het drafappuyement naar links (sprong aan in galop), maar verder echt prachtig. Heel knap hoe ze Sunrise weer terug op niveau heeft, en heb hun piaffe nog nooit zo goed gezien!
Equimotion schreef:Dat viel mij ook opIk vond Sunrise echt verbeterd.
Toch vond ik Salinero ook erg goed, die is bepaald niet op z'n retour. Het viel me met name op dat hij gelijkmatiger was in z'n beweging, en voor de loodlijnzeikers: hij bleef constanter bovenin dan in het verleden wel eens geweest is.
Totilas is echt een wereldpaard, maar nog wel groen in het GP-werk, dat kon je er wel aan af zien. Dat is maar goed ook, gezien z'n leeftijd, en het beloofd nog wat voor de toekomst. Het viel me wel op hoe hij nergens van onder de indruk was. De hoek bij K was om de een of andere reden heel kijkerig voor veel paarden, maar Totilas keek nergens naar, en zo heel veel wedstrijdkm's heeft hij ook nog niet.
Ik heb best een paar paarden gezien waar nu nog het een en ander mis ging, maar waarin je wel veel kwaliteit kon herkennen.
Bettine schreef:De verlichting was inderdaad bijzonder slecht. Het was gewoon véél en véél de donker.
Ook was het heel erg storend dat de ingangen voor de tirbunes aan de voorkant zaten, en er nog heel lang mensen doorgelaten werden, ook wanneer de proef al begonnen was klommen er nog allemaal mensen stampend die tirubnes op.
Aimee schreef:Bettine schreef:De verlichting was inderdaad bijzonder slecht. Het was gewoon véél en véél de donker.
Ook was het heel erg storend dat de ingangen voor de tirbunes aan de voorkant zaten, en er nog heel lang mensen doorgelaten werden, ook wanneer de proef al begonnen was klommen er nog allemaal mensen stampend die tirubnes op.
Er was wel meer niet heel briljant georganiseerd
Bettine schreef:Nog even iets wat me enorm opviel bij Totilas: wát kan dat dier schakelen zeg!
Met zo enorm veel gemak neemt hij vanuit uitgestrekte gangen weer gewicht op, prachtig.
Ook in de pi/pa doet hij dat echt geweldig, hij gaat zo mooi zitten en brengt zijn achterbeen ook echt ónder en je ziet hem echt zakken van achteren. Hier en daar zou alles nog iets gepolijster mogen, maar ach