Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Acht embryo's bleken levensvatbaar en vier hiervan werden ingebracht bij surrogaatmerries.
Veertien dagen na het inbrengen van de embryo's lieten scans zien dat twee van de merries nog steeds drachtig waren. Een van de
echt om te huilen dit soort nieuws. 
Horse_ schreef:Cayenne schreef:Acht embryo's bleken levensvatbaar en vier hiervan werden ingebracht bij surrogaatmerries.
Veertien dagen na het inbrengen van de embryo's lieten scans zien dat twee van de merries nog steeds drachtig waren. Een van de
Dit vind ik dan altijd weer jammer. 4 levensvatbare weggegooid? Dat idee vind ik altijd een beetje naar maar goed zal bij mensen net zo gebeuren.
Wel leuke veulentjes zeg!

)en ik neem niet aan dat ze een paard eerst in de stal onder narcose brengen om hem naar de dierenkliniek te brengen dus stress zal ze er best nog van gehad hebben. Maar ik vind ook dat de keus uiteindelijk aan de eigenaar is, als die ermee kunnen leven moeten ze dat zelf weten. Ik zou er niet gauw aan beginnen ook niet als het geld er was maar das meer uit principe denk ik ...
piezze schreef:Je hebt wel gelijk het heeft eigenlijk niets met klonen te maken. Alleen het is wel een hoop gerommel met een eicel en een spermacel
polly2 schreef:Zeldzame bloedlijn of niet....ik walg er van.
Het gaat steeds verder met hoe maakbaar de mens de wereld wil hebben.
Weinig meer aan toeval over kunnen laten of aan het (nood)lot.
Alles....alles...naar de hand van de mens willen zetten...en waar leidt het toe????