Alleen vraag ik me af hoe ze die rassen appart willen gaan houden, hekjes ertussen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Paardje_13 schreef:zou je dan ook mogen rijden? want ik ben benieuwd naar een aantal rassen. het lijkt me ook wel gaaf om je te orrienteren op een ras
. Ik ben benieuwd hoe ze het klaar gaan krijgen, zolang de paarden er niet voor moeten lijden is het best. Al vraag ik me wel af hoe ze het gaan doen met het fokken. Zullen ze gewoon hengsten en merries door bij elkaar laten lopen en de natuur zijn gang laten gaan, of zouden het bv ruinen worden?
?
PCMF_HOW schreef:het kan onmogelijk klinken maar van de tot dus ver 65 reacties op deze post komen er 65 mensen zeker een keer naar het Parc (al dan niet alleen)... Tsja als alle paarden liefhebbers van de wereld het zelfde doen...
Botervlieg schreef:[
Vrijwel niemand van de bokkers die in dit topic reageren
kent het reeds lang bestaande Musée vivant du cheval
nabij Parijs (waar veel Frankrijkgangers langs komen)
en ik heb nog niemand zien roepen "daar wil ik naartoe!".
En al geweest, was lang een droom en ik was helemaal in de wolken toen ik er eindelijk was. Prachtig mooie gebouwen en ongelooflijk waawie wat daar allemaal te zien is.

jokari schreef:Maar paardvriendelijk ? Niet in mijn ogen. Paarden staan in stands en voor zover ik kon zien, zijn daar niet bepaald weides in de buurt. Gras genoeg anders, met de racebaan en het park ernaast.
En er staan ook maar zo'n 30-tal rassen hé, klein verschil.
Citaat:Ik denk dat dit nieuwe park wel iets fijns kan gaan worden. 't Is dat ik hebben en houden hier niet zomaar kan achterlaten, of ik kwam gelijk solliciteren.