Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Dat vind ik zo apart, elke ambu heeft genoeg voorraad voor trauma's. (ook Morfine) Ik vraag me echt af wat ze dan kwamen brengen.
Ja daarom was ik ook al bang dat het wel vrij ernstig is...Het feit dat ze hem niet met de trauma meegenomen hebben, maakt het dan gelukkig wel weer ietsje minder eng.
Iris82 schreef:Klaasje schreef:Jeez, niet best. Hoe kan een jochie van 11 nou alleen op buitenrit gaan? Zo zie je maar weer..
Nou in mijn ogen is dit zeker wel een aanname...
OT: veel sterkte voor alle betrokken. Moet een vreselijk gezicht zijn geweest. Hoop dat de berijder snel hersteld.
HorseChica schreef:op die leeftijd ging ik ook alleen op buitenrit....maar dat was wel op een 1000000% betrouwbare en verkeersmakke pony
Ididit schreef:HorseChica schreef:op die leeftijd ging ik ook alleen op buitenrit....maar dat was wel op een 1000000% betrouwbare en verkeersmakke pony
En ook die kunnen schrikken of een rare sprong maken.
Hoe het gebeurd is zullen we toch alleen achter komen als een bekende het op bokt komt vermelden. Er word hier idd wel van alles gezegd over dat het jongetje alleen zou rijden en dat dat zo stom is, leuk om te lezen voor bekenden en ouders die er misschien wel gewoon bij zijn geweest... en machteloos hebben gestaan toen de pony/paard het op een lopen zette...
Niemand weet hoe het gegaan is dus tot die tijd is sterkte het enige wat er gezegd kan worden denk ik.
Dus idd mensen, beetje minder speculeren zou fijn zijn!
Lotje02 schreef:Henkjan schreef:Verschrikkelijk zeg... Echt mijn angst, als ik val dat ik blijf hangen..
ja, dat is ook mijn grote angst....Afschuwelijk....
Ik hoop dat het goed komt met die jongen.
Lante schreef:Toen ik 11 was reed ik al best leuk en maakte ik ook alleen buitenritten met mijn brave pony, of je nu 11, 15, 17 of 30 bent, er kan altijd wat gebeuren, paarden blijven dieren.
Samm schreef:Wat een rotbok ook om een ruiter zo kilometers mee te slepen, paard zal wel geschrokken zijn of wat, maar goed.