Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosje1987 schreef:Dit is nou echt zo'n verhaal waar ik een heel naar gevoel van krijg. Volgens mij wisten zowel de eigenaren van de paarden als de apotheek heel goed waar ze mee bezig waren. En dan bedoel ik dat niet positief.
Alleen was de kennis over de samenstelling en dosering even zoek...Kleinigheidje.
Ongelooflijk dat die apotheek ook medicijnen voor mensen bereidt. Ben benieuwd wat ze daar allemaal voor je maken als je een mooie cheque laat zien!
En die eigenaren...Daar heb ik geen goed woord voor over. Die hebben dit zelf veroorzaakt.
Wat geld toch weer met mensen kan doen
Jasmijn76 schreef:Elpharo schreef:Ik vind het overigens wel goed dat de apotheek meteen is gaan kijken bij zichzelf...Helaas zijn mensen mensen en kan een fout gemaakt worden. Dat er dan 21 paarden overlijden....poeh, wat een verdriet.
dat is idd zo!...maar anders waren ze er ook wel achter gekomen..dus kan je maar beter zo snel mogelijk zelf onderzoeken
anneliesdj schreef:Roosje1987 schreef:Dit is nou echt zo'n verhaal waar ik een heel naar gevoel van krijg. Volgens mij wisten zowel de eigenaren van de paarden als de apotheek heel goed waar ze mee bezig waren. En dan bedoel ik dat niet positief.
Alleen was de kennis over de samenstelling en dosering even zoek...Kleinigheidje.
Ongelooflijk dat die apotheek ook medicijnen voor mensen bereidt. Ben benieuwd wat ze daar allemaal voor je maken als je een mooie cheque laat zien!
En die eigenaren...Daar heb ik geen goed woord voor over. Die hebben dit zelf veroorzaakt.
Wat geld toch weer met mensen kan doen
Nou idd, ik vind het toch best ernstig.
Simpelweg een vitaminespuitje kost 21 paarden het leven, dan hebben ze wel heel erg foute ingredienten gebruikt...
Je moet er toch niet aan denken dat je daar een pilletje tegen verkoudheid gaat halen
Ik hoop dat ze dit tot de bodem uitzoeken en dat de schuldigen ook de consequentie's moeten dragen want ik vind dat dit niet zomaar als 'ongelukje' afgedaan kan worden.