Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
barbara28 schreef:Wat sneu, arm paard en arm kind! Lijkt me niet leuk voor een kind als je vader zo door het lint gaat en je pony zo afranselt..

kazary schreef:En daar sta je dan met je domme gedrag op meerdere sites op de voorpagina. Goedzo pappie!
Urielle schreef:In tegenstelling tot iedereen hier blijkbaar, ga ik geen uitspraak doen tot ik weet wat er daar exact gebeurd is. In het artikel wordt nergens verteld wat er precies gebeurde. Misschien begon de pony wel gigantisch te walgen dat dat kind eraf viel. Misschien viel ze ook zomaar, wie zal het zeggen.
Er gaat heel wat door je heen als je je eigen kind ziet vallen. Iedereen hier koppelt het gelijk aan presteren maar ik denk juist dat die vader bezorgd was voor het welzijn van zijn dochter.
Urielle schreef:In tegenstelling tot iedereen hier blijkbaar, ga ik geen uitspraak doen tot ik weet wat er daar exact gebeurd is. In het artikel wordt nergens verteld wat er precies gebeurde. Misschien begon de pony wel gigantisch te walgen dat dat kind eraf viel. Misschien viel ze ook zomaar, wie zal het zeggen.
Er gaat heel wat door je heen als je je eigen kind ziet vallen. Iedereen hier koppelt het gelijk aan presteren maar ik denk juist dat die vader bezorgd was voor het welzijn van zijn dochter.
Citaat:Wat me wel verbaasd is dat de Dierenbescherming zo'n zaak van een dergelijk incident maakt terwijl het verschrikkelijk moeilijk is om hun aandacht te krijgen voor zaken waarbij paarden langdurig slecht behandeld worden.

Pony hoeft niet noodzakelijkerwijs een kreng te zijn, kan ook in alle opwinding veel te fris zijn geworden. En misschien was er ook niks aan de hand en is die vader een diermishandelende schoft, maar om dat alleen op basis van een artikeltje te concluderen, DAT gaat me te ver.