Daarna op een leuk bedrijf gewerkt, was de hele dag met de paarden bezig! Wel lange dagen en zwaar werk.
Maar ik had toen dr tijd 3 eigen paarden ( hebe r nu 2 ) en die moesten ook verzorgd worden. Ik werd voor 20 uur betaald en werkte er ruim 50 in de week. En dan nog t minimum van t minimum. Ik kon mn paarden er niet van betalen, laat staan mijzelf ( paarden gaan altijd voor bij mij
) gelukkig hielp me vriend dan wel met t bekostigen van de paarden. ( al wil ik dat volkomen zelf doen wat nu gelukkig t geval was )Ook werkte het met mn scoliose niet. Door t zware stal werk liep ik krom van de pijn in de rug.
op advies van de dokter ben ik toen helaas gestopt.
Maar het is idd geen rozengeur en manenschijn. Tis keihard werken voor een loontje van niks!
) werken met paarden is gewoon heel zwaar,als je geen stal werk wil doen dan moet je ergens stal ruiter worden,dan word vaak je paard nog helemaal kant en klaar gezet,maar rij je vaak wel 8 tot 10 paarden op een dag...........lijkt me ook niet alles.of alleen maar les geven,toch vragen de meeste maneges wel iemand die wil combineren.(stalwerk en les geven)

) .