Vier mensen verwond door politiepaard

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

smurffie

Re: Vier mensen verwond door politiepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 21:52

Bonita_Bon @ heb getemt voor persoonlijke aanval. beetje normaal kan wel. En blonde opmerking? Ik heb het toch neit over al die voorvallen. Maar ik ben zo slim om het wel over het onderwerp te hebben en niet over een offtopic wat jij dus wel heb. Zoals menig mens behalve jij schijnbaar wel begreep was dat het dus in dit geval bedoelt was. Vlak bij vuurwerk en midden in een menigde waar de paarden dus inderdaad over iemand heen kunnen komen. Omdat een paard een vluchtdier en geen machine is.

Voortaan beter nadenken voor je iemand zo gigantisch naar beneden probeert te halen.

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 09:51

Smurffie, is dit niet een beetje offtopic? :+

En ik haal niemand naar beneden, ik vind het gewoon een hele simpele opmerking. Dat ik een beetje bot uit de hoek kom, DAT mag je me kwalijk nemen.
Juist in drukke hectische situaties heb je het meeste overzicht vanaf de rug van een paard. En net zoals er regelmatig 'voorvallen' zijn met politiehonden zijn die er ook met paarden. Gelukkig, want zo houd men een beetje respect voor deze dieren. Ik kan spreken uit 'ervaring' mijn 2 beste vrienden zijn politie te paard (beide in Woubrugge gevestigd), ik hoor wekelijks hun verhalen. Ik vind het lovenswaardig hoe ze met de dieren omgaan en ze trainen. Ze zijn dan ook ongelooflijk betrouwbaar, maar de instincten kun je er niet uitwassen. Je kunt het hooguit onderdrukken. Zo ook bij dit paard, hij was onrustig maar is niet aan de kletter gegaan. Zeker in de stressvolle situatie die de ooggetuigen hier schetsten... Ik vind het rot voor de 'slachtoffers' maar ben er nog steeds voor dat ook in deze situaties politiepaarden worden ingezet.

Ayasha
Blogger

Re: Vier mensen verwond door politiepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 14:19

Ik vind wel dat je je aanval een beetje onderschat Bonita_Bon :\