Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
0ojannekeo0 schreef:Ik vind het klasse dat de FEI hun poot stijf houd. Ook Anky moet zich aan de regels houden en zich volgens de regels kwalificeren, word ze niet gekwalificeerd met haar beste paard, word er meteen gedrijgt niet te gaan. Bang om een keer niet 1e of uberhaubt op het podium te staan?! Is dat topsport?!
Thomas schreef:Als ze heel veel geld heeft, zou er nu denk ik ook wel wat uit gaan.
Ze gaat echt een MEGA verbouwing doen zeg, echt niet normaal!
Citaat:In Sportweek, 78 of the 100 richest Dutch sportsmen are soccer players. However, four equestrian riders are also mentioned in the list with Anky van Grunsven leading as richest equestrian athlete. She covers the 12th place of this Top 100 with an estimated annual income of 3.6 million euro. Van Grunsven is also the best earning female Dutch athlete of the year.
Cayenne schreef:Ach, het blijven paarden dus je weet niet wat er gaat gebeuren.
Wie weet doet ze alsnog mee met Painted en gaat Satchmo weer op z'n achterbenen staan, klimt Parzival in de gordijnen en springt Ravel bij de jury op tafel.
Er kan van alles gebeuren dus kansloos is ze bij voorbaat zeker nietAl is het natuurlijk wel jammer dat ze niet met Salinero heen mag, maar voor de concurrentie ligt alles natuurlijk nu weer open.
Dekloktikt schreef:tsjah denk dat het voor de grote concurrenten ( lees Werth ) ook niet leuk is als anky daar niet staat met haar toppaard. Die staat dan toch op het podium met het gevoel van ja, als Salinero mee had gedaan was ik misschien niet de beste geweest.
Joto schreef:Sjonge jonge.. Wat een niveau weer.. Sjef vind alles voor een ander prima, maar owee als het niet naar zijn zin in is.
Als Anky zich met Salinero had willen plaatsen had ze net als iedereen 2! Wedstrijden moeten rijden, en niet 1.
Dan kan ze bij wijze van volgende x thuis blijven op dr kont zitten, en dan zeker alsnog worden geplaats.
Ze moet blij zijn dat ze nog een paard heeft die mee kan.
tessii1991 schreef:Zoals in een eedrere post: Anky is idd titelverdedigster, ze mag dan automatisch naar LA als ze 2 kwalificaties heeft gereden.
Nu heeft ze er dus maar 1 gereden.
Waaltje schreef:Citaat:Ik denk dat Anky ( en heel Nederland trouwens) ook best opgelucht waren toen Sachmo op het ultieme moment tijdens de OS in staking ging.![]()
Dat is het leven van een topsporter .
Nou dat dacht ik ook