Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
het deed mij eigenlijk niet zoveel, MAAR ik moet meestal even aan een nieuwe kür wennen, dus wie weet.
BarryFG schreef:Ik zat gisteren op de tribune. Heb een erge leuke dag gehad en heeeeel veel goede combinaties voorbij zien komen. Jammer dat Anky echt een flinke fout had, anders had ze denk ik wel gewonnen. Ik vind Salinero nog steeds het beste paard. Zo piafferen en passageren, daar kan Satchmo niet tegen op vind ik
IndianLady schreef:Heb het gister ook gezien, maar het interesseert mij totaal niet. Salinero kan niet eens 1 seconde stilstaan, mensen beginnen te klappen en Anky gebaart of het alsjeblieft wat zachter kan![]()
Satchmo is een lekker ding en ik vond het een hele mooie kur. Parzival was iets te enthousiast met de uitgestrekte galop, maar was ook een hele mooi kur. Terecht dat Adelinde 2de is geworden.
Eefffiejjj; dat vond ik ook, maar ik neem aan dat hij geschoren was.
vur schreef:Is het echt nergens terug te zien? Ik anders graag Jeannette nog willen zien. Bovendien deed de streamer het een tijdje niet, dus wat mij betreft maken ze dat goed, met een link naar de hele wedstrijd in een archief oid.

Simpel.Supergroom schreef:Adelinde had geen tweede moeten worden! muziek vreselijk en die komische achter benen van dat beest!!

pharagirlke schreef:Dan traint ze hem te zwaar, dan moet ze hem eerder inzetten. Waarom voelen jullie je zo geroepen om je te moeien met haar leven en planningen?
(en weinig inzetten, én mee willen nemen naar de finales).