tweety_be schreef:Bestaat dit ook in België, of zijn er plannen voor België??? Toch maar in de gaten gaan houden dit...
In Belgie is de TREC al veel bekender en de groep die het rijd ook groter (zitten dichter bij Frankrijk

Citaat:Elke organisatie kan altijd extra vrijwilligers gebruiken en voor niet rijdende geïnteresseerden is dat dé manier om vast een beetje aan het TREC-gebeuren te snuffelen en te zien hoe zo'n wedstrijd nu in z'n werk gaat. Daarnaast is het nog hartstikke gezellig ook. Ik heb vorig jaar bij Wieringermeer gevrijwilligd, ook puur om de gang van zaken op zo'n wedstrijd es mee te maken vast, en te kijken of het écht zo leuk is als ik dacht dat het zou zijn (ja dus) en ik kan het iedereen van harte aanbevelen. Ik kan in ieder geval niet wachten tot m'n paard ook zover is, en om die tijd te overbruggen ben ik nu zelfs aan't kijken of het haalbaar is voor mij om eind november een ééndaagse TREC wedstrijd in Kootwijkerbroek te organiseren (dus als je wilt vrijwilligen Lady_M, PB je gegevens maar vast
)
Op een wedstrijd dag heb je net zo veel vrijwilligers nodig als dat je aan deelnemers hebt

Je kunt daar dus niet genoeg aanmeldingen voor binnen krijgen.
Ik zoek trouwens ook nog een heleboel vrijwilligers voor de wedstrijd in Aalten (eind juli), als er mensen zijn die het leuk lijkt om een keer op die manier mee te doen kijk dan even op de site van TREC Aalten (de link staat in mijn onderschrift)