Paintlinger schreef:We hebben ook al een paar Paintlingers en een draflinger, een KWPN-linger, een gronlinger, een newforrestlinger, een quartlinger......enneh...vast nog wel meer...
Maar daar blijkt niet zo veel vraag naar als naar de BP. Dus om gericht zulke kruizingen te gaan fokken en er een stamboek voor op te zetten zijn te weinig liefhebbers voor

Ik denk dat er niet veel mensen zitten te wachten op een kruizing met een draver en een haflinger....
Quellian schreef:Maar waarom wordt een Fries die drachtig is van een Barock Pinto aangeboden op een site van Barock Pinto?
OMG... Lees de site en veelgestelde vragen eerst eens even. 1. de fries is drachtig van Bonte Willem en wordt daarom te koop aangeboden. (het veulen zal dus een BP zijn) 2. Goede frieze merries kunnen in het stamboek worden opgenomen als zijnde 'stammoeder'... Echt er staat zoveel info op de site. Gewoon even lezen, dan wordt het je vast duidelijk.
Quellian schreef:En ik vraag me af hoe het dan zit met de 100% Friezen met bv een kol die met een 3e premie vertrekken vanaf de Friezenkeuring, kunnen die met een 1e premie beloond worden op de Barock Pinto keuring of is het daar dan weer teveel Fries voor? Ik vind het gewoon apart
Nogmaals: lees de veelgestelde vragen op de site, dan wordt het je echt duidelijk.