Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Espie schreef:je hoort het wel erg vaak dat er brand uit breekt waar paarden staan? vreselijk voor de dieren ze kunnen geen kant op.
bij ons op de mange gaat de brandweer een oefening houden om te kijken wat ze kunnen doen tijdens een brand. lijkt mijn geen verkeert plan, hoop alleen dat het nooit nodig is.het is een nachtmerrie voor iedereen
Clinnn_ schreef:kweet niet of jolien het al zei, de andere twee staan in dierenziekenhuis.
granny met brandwonden, wise guy met inwendige schade aan luchtwegen.
pfja, ik ben er al fftjes niet meer geweest, maar die beestjes blijven toch gewoon mijn schatjes.
bah é.
Eponastable schreef:En toen ik dit topic startte had ik toch gehoopt dat er geen paardjes moesten ingeslapen worden... sterkte aan alle mensen die hierbij betrokken zijn...
sterkte aan de eigenaars van de manege!
Is er al een oorzaak gevonden??
nakia schreef:Hi
Ik heb nog wat nieuws over Wise Guy en Granny. Granny zou aan de beter hand zijn. Met Wise Guy is het blijkbaar minder goed. Laten we met z'n allen duimen dat ze alletwee gauw gezond en wel terug in Zuienkerke staan.
Ben min of meer opgegroeid in de manege. Toen ik gisteren het slechte nieuws hoorde, moest ik er onmiddellijk naartoe. Echt verschikkelijk!
Ik ben eigenlijk geen 'forum-mens' (dit is mijn 'allereerste keer'), maar vind het wel tof dat we hier allemaal een beetje ons hart kunnen luchten. Op het werk begrijpen de mensen toch niet hoe rot ik me voel.
Kweetniet of je mij kent, maar 't is Magali van de manege.nakia schreef:Ik kom net van de manege.
De lessen beginnen zondag.
Er wordt een grote benifietactie georganiseerd. Ik houd jullie zeker op de hoogte, want het wordt fantastisch.