Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
caspar2007 schreef:1 voordeel hebben we dan wel
een paard kan niet strafrechtelijk vervolgt worden
caspar2007 schreef:ik zou met mijn paard dwars door ze heen of over ze heen walzen.
niet normaal zeg.
maar zo zie je maar hoe dom ze zijn eigenlijk.
want je stapt op een wild vreemd paard af.
straks geeft dat dier zo een harde schop (ik mag het hopen)
dat het paard je het leven uit je ogen schopt.
1 voordeel hebben we dan wel
een paard kan niet strafrechtelijk vervolgt worden
.. Ik heb die ook wel eens losgelaten op een voorbijganger die eerst een stok naar mijn paard zijn hoofd gooide om hem te laten schrikken en zijn vriend lachen flink lachen
, die dacht... en als we nu eens stenen gaan gooien .. Die gozer heeft het geweten, die is uiteindelijk zélf de sloot maar in gestapt: ik draaide die ouwe van mij om en ben in galop achter hem aan gegaan. Heb hem later nog zien fietsen.. fijn gestreept gezicht had hij nog
. Hij is nog wel zijn excuses aan komen bieden
.. Ik daarentegen had geen spijt van mijn actie. Wie het balletje opgooit, kan 'm terug verwachten.
!!!
.. nou invalide of niet dat mens was echt zo bizar associaal heeft gewoon tegen mij aan gereden en tegen mn paard
!!! als ik die ooit nog eens tegen kom bel ik gelijk de politie .. had ik toen al moeten doen maar stond even niet voor mezelf in
.. associale rot mensen af en toe!
Wat belachelijk zeg! WolinLotte schreef:En wat betreft die zweep.. Ik heb die ook wel eens losgelaten op een voorbijganger die eerst een stok naar mijn paard zijn hoofd gooide om hem te laten schrikken en zijn vriend lachen flink lachen
, die dacht... en als we nu eens stenen gaan gooien ...
met hun gedrag.. Dat zijn ook van die types die met hun scooters je paard komen opruien... Erg irritant. Nu reageert mijn paard daar gelukkig niet op, maar dat van die stokken en stenen ging me echt te ver. Kom niet aan m'n paard, dan kom je aan mij
. Dus heb meteen een klopjacht ingezet waar mijn paard actief aan deel nam. Die pipo's piepten wel even anders.
... op Hart van Nederland: INVALIDE VROUW IN SCOOTMOBILE OP DE KOP DOOR BOZE PAARDRIJGANGER... *ach arme vrouw.. werd alleen niet bekend gemaakt wat zij uitgevreten had
* Cayenne schreef:Toen dit niet bleek te helpen stopte de auto en liep de oudste man naar de paardrijdsters toe en pakte één van hen bij de enkel. De amazone reageerde hierop door de man met haar zweep te slaan.