Hij was gebrand Holsteiner hoorde ik net, maar had een Nederlandse chip en kwam uit Nederland in 2004.
Hoorde net van Paul dat hij met de familie van het meisje gesproken had en de politie is onderweg om beslag te leggen. Meisje is verschrikkelijk van de kaart, tja, zij kan er natuurlijk ook niets aan doen.
previr
Geplaatst: 12-03-09 20:10
maar waar is de echte G nu? aangezien jij er mee in contact bent/komt ...
weten ze ook bij wie con air weg komt uit nl? heet dat paard con air of is het een nakomenling van?
Marguerita
Geplaatst: 12-03-09 20:18
klopt niet dus gedelete
Steefjevos
Geplaatst: 12-03-09 20:36
Neonlight schreef:
Ik hoor hier wel over chip controleren, maar is er wel een chip-verplichting in de USA? Als de echte Guiness niet gechipd was ga je ook geen chip controleren.
Hmm, dat weet ik eigenlijk niet. Maar er wordt in de beginpost wel gesteld dat ze erachter kwamen dat dit het verkeerde paard was omdat deze een Europese chip droeg en dus de verkeerde. Er is dus wel gecontroleerd, maar beetje te laat...
Getup
Geplaatst: 12-03-09 20:46
Zoooo, dus de echte Guiness loopt onder een meisje ergens goed rond te springen. Hoe denken ze in hemalsnaam dat dit paard nooit op zal vallen? Ben heel benieuwd naar t vervolg, en Marguerita, bedankt voor de info .
Dan sta je ff raar te kijken. Lijkt wel een filmscript
Marguerita
Geplaatst: 12-03-09 22:32
Nee, er is geen chip verplichting, meeste mensen zijn er ERG op tegen.
Men (Earl & Barney) zijn nu erg 'sorry' voor al het gebeurde. Earl huilt tranen met tuiten. Het is kennelijk allemaal een grote vergissing en ze hadden beiden geen idee hoe dit zo heeft kunnen gebeuren.
Alles kwam pas naar boven na een anonieme 'tip' op een BB in de VS.
Als er geen chipverplichting is is de kans groot dat Guinness geen chip heeft. Een paard wat geen chip zou hebben ga je ook niet controleren op chip of het de goede is. Niet gek dus dat ze dat niet meteen hebben gedaan.
Maar als dat andere paard er zo op lijkt hebben ze wel ontzettende moeite moeten doen om zo'n goede copycat te vinden. En nu tranen met tuiten huilen...jaja, omdat ze gepakt zijn natuurlijk!