Ik ken zat paarden die alleen staan, en als zij geen geld voor een 2e paardje hebben, is dat heel vervelend als ze er wel een bij zouden nemen ( ik suggereer dit even he.. niet gezegd dat het zo is!!!!!)
Maar daarnaast, als ze dit niet willen, en er staan wel paarden in de buurt, is het toch zo'n probleem niet, ik vraag me af, van alle bokkers die hier actief staan, hoeveel er hun paard/pony bij huis hebben, en dan wel een 2e paard hebben, wedden dat niet iedereen dat heeft?
Toevallig staan wij op een manege, maar anders had die van ons ook alleen gestaan. Ik heb n.l geen geld voro een 2e, shet of niet.
Daarnaast, het is makkelijk oordelen als je de situatie niet kent, en dit alleen vanuit een trein kan beoordelen, maar dat er hier nou zo over geoordeeld wordt, dat snap ik niet.
En ook een hond is een roedeldier, dat hij nou toevallig aangepast is aan menselijke omgang, wie zegt dat dat paard, ze staat aan huis, niet veel aandacht krijgt. O ja, onze hond is nu ook alleen, want onze andere hond is dood, moet ik dan weer een 2e hond erbij nemen.... nee hoor, ze blijft nu ook lekker alleen.