Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fojoe schreef:hahaMytens, hoe noem je het couperen van trekpaardstaarten dan?
die krijgen nooit meer de kans om aan te groeien.
mijn tante had trouwens vroeger een geit bij haar paarden lopen, en die heeft ook de staarten er helemaal afgeknabbeld.
geit dan maar oppakken voor mishandeling?
dan kunnen alle geiten & schapen (die doen t ook xD) die bij paarden staan wel opgepakt worden!!
Lieszje schreef:fojoe schreef:hahaMytens, hoe noem je het couperen van trekpaardstaarten dan?
mijn tante had trouwens vroeger een geit bij haar paarden lopen, en die heeft ook de staarten er helemaal afgeknabbeld.
geit dan maar oppakken voor mishandeling?dan kunnen alle geiten & schapen (die doen t ook xD) die bij paarden staan wel opgepakt worden!!
RRteam schreef:die staarten is ook niet ergste
mijn pony,s zonder staart krijgen gewoon vliegen deken op van zomer .. maar ergste vind ik dat ze bang zijn en dat mijn NRPSER erge vlug gedrag vertoont tegen mensen en onder het zadel terwel die dat nooit had en knuffel kont was
en wij slaan ons er zekker wel door heen zijn niet voor 2 staarten te vangen ...Lieszje schreef:fojoe schreef:hahaMytens, hoe noem je het couperen van trekpaardstaarten dan?
geit dan maar oppakken voor mishandeling?dan kunnen alle geiten & schapen (die doen t ook xD) die bij paarden staan wel opgepakt worden!!