Bromfietser brengt amazone in gevaar

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Qizz
Berichten: 3550
Geregistreerd: 24-06-07

Re: Bromfietser brengt amazone in gevaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 19:44

ja dat heb ik ook al eens gehad,..
vuurwerk,.. pfffffffff kom nu liever niet buiten rond die tijd,..

Renske_W

Berichten: 13850
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 22:58

karlijn_s schreef:
het schellekesveld is een straat bij ons achter. wie de ruiter en het paard zijn weet ik denk ik wel. dit is gewoon echt triest.
ik rij daar ook vaak met mijn paarden. die man is gewoon echt zielig.

bij ons het dorp had ik er trouwens nog niets van gehoord

Ik heb er ook nog niks van gehoord.
Las het net in de krant, en dan nu op bokt.

Vind het diep triest dat er zulke mensen rondrijden. Heb het zelf gelukkig nog nooit meegemaakt.

joplin_1

Berichten: 421
Geregistreerd: 20-09-07
Woonplaats: Westwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 23:20

Het is idd vaak in en in triest hoe asociaal sommigen zich in het verkeer opstellen. mijn dochter reed laatst op het ruiterpad met haar vriendinnetje op hun pony's toen er een paar brommertjes aankwamen. Deze heren bleven rondjes om hun heen rijden en extra gassen. Er werd tegen ze verteld dat ze moesten oprotten met die stink pony's en dat ze er voor zouden zorgen dat ze er van af zouden worden gegooid. Pony van het vriendinnetje werd behoorlijk springerig. Onze eigen pony is gelukkig buiten bomproof. M'n dochter zei dat ze op een ruiterpad reden (in stap) en dat ze daar gewoon mocht rijden en als ze niet met rust werden gelaten dat ze haar pony op commando kon laten bokken en steigeren. Ze draaide de kont van haar pony al naar een van de brommertjes toe en had haar zweep al in de aanval. Ze zijn uiteindelijk weg gegaan met een hoop geknetter. Het heeft haar nog wel wat moeite gekost om haar vriendinnetje weer rustig te krijgen.

Steefjevos

Berichten: 1691
Geregistreerd: 02-07-08
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 00:38

Zo'n k....viool ben ik ook wel eens tegengekomen ja, probeer dan een paardje van 3 met weinig 'straaturen' rustig te houden terwijl je jezelf ontzettend zit op te fokken. Wat flauw dat hij paardenpoep voor de deur heeft gelegd, maar....menig paardenmens kennende: het zal weinig indruk op haar gemaakt hebben en ze zal het vaker hebben gezien :P Hondenpoep lijkt me vervelender.

Echt een toonbeeld van volwassenheid, niet waar mensen? :Y)

_Nestor_

Berichten: 710
Geregistreerd: 21-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 15:49

oeh als ik dit allemaal lees wordt ik al zo boos! :(
Wat zijn er toch een hoop zieke mensen op deze wereld!
Net als dat je met je paardentrailer rijdt en je hebt voorrang maar dat men er toch nog even snel voor langs willen!
Ik op de rem, paard bijna onderuit, snappen ze dan niet dat daar een levend die in staat! }:0
Mijn paard is nogal schrikkerig, maar ik kan normaal echt wel op buitenrit, maar als ons dat zou overkomen zou hij helemaal gek worden denk ik!