Eerste bonte hengst ooit tijdens Deense hengstenkeuring

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tarqsgirl

Re: Eerste bonte hengst ooit tijdens Deense hengstenkeuring

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 00:06

Mooi paard hoor!

hilden1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 09:18

Pletje123 schreef:
Wat hebben de Friezen ermee te maken? :? Of sla ik nou iets over?

Yep je slaat door zelfs, Die opmerking was als grap bedoeld tegen iemand anders, dus niet aan u oke!!!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 09:22

hilden1971 schreef:
Pletje123 schreef:
Wat hebben de Friezen ermee te maken? :? Of sla ik nou iets over?

Yep je slaat door zelfs, Die opmerking was als grap bedoeld tegen iemand anders, dus niet aan u oke!!!

Wat doe je nou vreemd? Ben ik op je lange teen gaan staan oid? :? Ik snap niets van jou en je posts...

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 09:32

Hij is vreemd. Ik zou er als ik jullie was niet te veel op reageren. Hij valt graag op door stomme opmerkingen.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 09:35

nowornever schreef:
Hij is vreemd. Ik zou er als ik jullie was niet te veel op reageren. Hij valt graag op door stomme opmerkingen.

Gelukkig ben ik dan niet de enige die het opvalt ;)

hilden1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 11:12

nowornever schreef:

De waarheid dient niet als stomme opmerking te worden gezien. We weten beide waar deze opmerking over gaat. En een grapje met iemand uithalen moet toch kunnen. Dat iemand die dit niet begrijpt en zich dit aantrekt ja who cares.
Laatst bijgewerkt door hilden1971 op 20-02-09 11:30, in het totaal 2 keer bewerkt

hilden1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 11:15

Pletje123 schreef:
Wat doe je nou vreemd? Ben ik op je lange teen gaan staan oid? :? Ik snap niets van jou en je posts...

Reageer dan ook niet. En lees even het was als grap bedoeld, als je iets niet begrijp kijk dan even bij de vorige berichten om te begrijpen waar het over ging, dus niets om te zeuren.

En neem niet meteen van iedereen wat aan houdt het bij je eigen mening. Ms nowornever is boos op mij betreffende een ander topic waar de waarheid meer zegt over anderen dan over mijzelf.

Fijn weekend

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 12:06

hilden1971 schreef:
Ms nowornever is boos op mij betreffende een ander topic waar de waarheid meer zegt over anderen dan over mijzelf.

Fijn weekend

Sorry hoor dat ik moet lachen maar als ik boos ben dan weet jij meer dan ik. En een grapje mag maar dit kwam zeker niet over als een grapje. Maar jij ook fijn weekend.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 12:46

nowornever schreef:
hilden1971 schreef:
Ms nowornever is boos op mij betreffende een ander topic waar de waarheid meer zegt over anderen dan over mijzelf.

Fijn weekend

Sorry hoor dat ik moet lachen maar als ik boos ben dan weet jij meer dan ik. En een grapje mag maar dit kwam zeker niet over als een grapje. Maar jij ook fijn weekend.

Bij mij kwam het indd ook niet over als een grapje. Maar ja zo heb je wel eens vaker iemand die een topic wil verpesten. Dus ik heb mijn mening gezegd en uitgelegd dat ik niet alleen een friezenmeisje ben, maar ook wel andere intresses. Dus klaar ermee. En wie weet, ga ik hem in de toekomst als ie zich meer verbeterd nog wel leuk vinden ook. Alleen op dit moment vind ik er kwa beweging, kan moment opname zijn, nog niet zoveel aan.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 13:28

hilden1971 schreef:
Pletje123 schreef:

Reageer dan ook niet. En lees even het was als grap bedoeld, als je iets niet begrijp kijk dan even bij de vorige berichten om te begrijpen waar het over ging, dus niets om te zeuren.

En neem niet meteen van iedereen wat aan houdt het bij je eigen mening. Ms nowornever is boos op mij betreffende een ander topic waar de waarheid meer zegt over anderen dan over mijzelf.

Fijn weekend

Iedereen heeft recht op reageren en verduidelijking vragen als je een bericht op een openbaar forum plaatst :')

nowornever probeert de boel te sussen en dan val je haar ook maar ineens aan?

Weeral slecht geslapen hilden?

hilden1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 14:00

pharagirlke schreef:
Iedereen heeft recht op reageren en verduidelijking vragen als je een bericht op een openbaar forum plaatst :')

nowornever probeert de boel te sussen en dan val je haar ook maar ineens aan?

Weeral slecht geslapen hilden

Nee juist heerrrrrrrrlijk liggen snurken. Fijn weekend voor de deur, een grapje op Bokt, en alle medemensen die zonder humor zitten vallen over je heen. hahahahahahahahaha wat een lol............... +:)+ Ook voor deze banketstaven een heerlijk en bont? hippisch weekend.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 19:38

Ik had gisteren het linkje naar het originele nieuwsbericht naar de fokker van Ping Pong gemaild, kreeg net een heel leuk berichtje terug. :)

Lijkt me idd best leuk om iets terug te horen over je fokproducten na verkoop, zeker als ze naar het buitenland gaan en de kans groot is dat je ze uit het oog verliest.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 00:02

Ik vind het nog niet zo slecht hoor, hij mag wat meer ondertreden maar dat kan ook door de opwinding komen, zo te zien heeft hij de capaciteiten wel en dan is het er ook wel uit te rijden.
Het is iig een prachtig paard, ben benieuwd of die ggk wordt.