Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
hilden1971 schreef:Pletje123 schreef:Wat hebben de Friezen ermee te maken?Of sla ik nou iets over?
Yep je slaat door zelfs, Die opmerking was als grap bedoeld tegen iemand anders, dus niet aan u oke!!!
Ik snap niets van jou en je posts... nowornever schreef:Hij is vreemd. Ik zou er als ik jullie was niet te veel op reageren. Hij valt graag op door stomme opmerkingen.
Pletje123 schreef:Wat doe je nou vreemd? Ben ik op je lange teen gaan staan oid?Ik snap niets van jou en je posts...
hilden1971 schreef:Ms nowornever is boos op mij betreffende een ander topic waar de waarheid meer zegt over anderen dan over mijzelf.
Fijn weekend
nowornever schreef:hilden1971 schreef:Ms nowornever is boos op mij betreffende een ander topic waar de waarheid meer zegt over anderen dan over mijzelf.
Fijn weekend
Sorry hoor dat ik moet lachen maar als ik boos ben dan weet jij meer dan ik. En een grapje mag maar dit kwam zeker niet over als een grapje. Maar jij ook fijn weekend.
hilden1971 schreef:Pletje123 schreef:Wat doe je nou vreemd? Ben ik op je lange teen gaan staan oid?Ik snap niets van jou en je posts...
Reageer dan ook niet. En lees even het was als grap bedoeld, als je iets niet begrijp kijk dan even bij de vorige berichten om te begrijpen waar het over ging, dus niets om te zeuren.
En neem niet meteen van iedereen wat aan houdt het bij je eigen mening. Ms nowornever is boos op mij betreffende een ander topic waar de waarheid meer zegt over anderen dan over mijzelf.
Fijn weekend
pharagirlke schreef:Iedereen heeft recht op reageren en verduidelijking vragen als je een bericht op een openbaar forum plaatst![]()
nowornever probeert de boel te sussen en dan val je haar ook maar ineens aan?
Weeral slecht geslapen hilden