Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
djinnie schreef:Overigens vind ik het wel flauw dat er wordt gesproken over: het valt me op dat er nog nergens "net goed" is gezegd, maar er vervolgens wel op de man wordt gespeeld als iemand aangeeft geen fan te zijn. Ik neem aan dat je eigen rijstijl en hoe goed je zelf bent absoluut niets te maken heeft met wel of geen fan zijn... Dat is iets dat je voor jezelf mag uit maken, ook al rijdt je verschrikkelijk paard of heb je zelfs helemaal niets met paarden. Foto's van iemand in het profiel beoordelen en daar een snerende opmerking over maken lijkt me ongewenst.
Janine1990 schreef:vur; Anky is wel dé Olympisch kampioen, drie keer goud. Denk dat andere Nederlandse namen niet zoveel zullen zeggen voor het, voornamelijk, Amerikaanse publiek.
Al is het zeker begrijpelijk als het naar een Amerikaan gaat. Toch duim ik volledig voor onze Anky..![]()
Verder heb ik geen idee wie de Wildcard uitgeven, anyone?
vur schreef:Ik kan me voorstellen dat ze een jonge goeie combinatie uit eigen land de wildcard geven en zoals is gezegd, iemand die niet de kans had gehad om zich te kwalificeren om wat voor reden ook. In Amerika zijn genoeg talenten en daar komt het eigen publiek ook wel voor lijkt me. Trouwens, er doen toch wel bekende Nederlanders mee, dus ze komen wel aan hun trekken denk ik. Een eigen combinatie krijgt dan misschien de kans om te rijden op zo'n fantastische wedstrijd en kan dan ervaring op doen die later in een team op een kampioenschap weer van pas komt. Ik denk dat de USA ook verder moet kijken dan hun neus lang is. In Nederland wordt de wildcard toch ook meestal aan een Nederlander gegeven, dus het zal mij nog allemaal benieuwen.
kiana schreef:[