Liezel1 schreef:Wat ik me afvraag.. wat zijn de criteria...
Ik had andere ruiters ook graag de prijs zien krijgen...
Idd wel mee eens hoor!
Maarja, het was dan ook wel weer te verwachten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HAPPY22 schreef:Ze heeft het echt verdient enzo, en ze kan ook echt supergoed rijden.
Maar het is bijna altijd Anky van Grunsven die in de belangstelling staat voor zo'n titels.
Het is toch ook een keer leuk als een andere goede ruiter zo'n titel wint?
Of ben ik de enige die dat vind?
HAPPY22 schreef:Ze heeft het echt verdient enzo, en ze kan ook echt supergoed rijden.
Maar het is bijna altijd Anky van Grunsven die in de belangstelling staat voor zo'n titels.
manie schreef:bjobjo schreef:Ze verdient het echt wel!!!!!!!!!!!
Anky is mijn grootste fan!!!!!!!!
![]()
![]()
Welkom op bokt
chevax schreef:Wel een beetje flauw dat jullie een 10-jarige kind steeds blijven quoten. Het was nog haar eerste post ook, geloof ik.
Ik vind de titel voor Anky hartstikke verdiend. Tja, voorspelbaar? Als je zo veel wint, dan heb je récht op die titel!
cami_cami1 schreef:Hi
Anky kan wel heel goed rijden, maar op de een of andere manier staat haar mnier me niet zo aan. Ik heb het meer op Imke Schellekens Bartels!! Ik heb Imke ook een keer zien rijden en naar clinic van haar geluisterd. En ik heb een handtekening van dr!!!