Citaat:jodphurlaarsjes in combinatie met gelijkkleurige, gladleren chaps.
Gôh...chique hoor.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjoert schreef:Nog even en de dressuursport gaat de endurance achterna.
Ook gekleurde hoofdstellen.
Ik weiger dan nog een foto te schieten.
Eyes schreef:Citaat:jodphurlaarsjes in combinatie met gelijkkleurige, gladleren chaps.
Gôh...chique hoor.
Pipo schreef:Netje schreef:Fijn voor de Subtopruiters: kunnen de broodruiters op de grote concoursen (met een hoog prijzengeld) met hun jonge paarden weer al het prijzengeld van de amateurs inpikken
Moet je zorgen dat je je beest beter voor elkaar hebt!!!
Ik vind het prettig dat die ruiters gewoon meedoen, dan heb je je iets om aan op te trekken en gaat het nivo op landelijke wedstrijden tenminste weer omhoog!
leonie80 schreef:Fijn voor onze jonge paarden bedoel je! nu hoeven we tenminste niet te wachten tot ze zes jaar oud zijn om eindelijk een keer Z te mogen starten, maar kunnen we ze ervaring op laten doen zodat ze niet in het "diepe" gegooit hoeven te worden. Daar gaat het namelijk om... niet om de prijzen weg te kapen.
CGJ12 schreef:leonie80 schreef:Fijn voor onze jonge paarden bedoel je! nu hoeven we tenminste niet te wachten tot ze zes jaar oud zijn om eindelijk een keer Z te mogen starten, maar kunnen we ze ervaring op laten doen zodat ze niet in het "diepe" gegooit hoeven te worden. Daar gaat het namelijk om... niet om de prijzen weg te kapen.
Gezien jouw quote ga ik er gemakshalve maar vanuit dat jij per 1 april vrijwillig afziet van prijzen....
leonie80 schreef:CGJ12 schreef:Gezien jouw quote ga ik er gemakshalve maar vanuit dat jij per 1 april vrijwillig afziet van prijzen....
Prima hoor..
Anniek schreef:En volgend jaar wil zeker ook iedereen met bandages/peesbeschermers en strikjes in allerlei kleuren rijden omdat het bij het springen ook mag?