Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Rymke schreef:Ben het helemaal met Horsedances eens.
En als nog vind ik het raar dat sommige Nederlandse bokkers Anky naar beneden halen. Volgens mij doen die Duitsers dat ook niet bij hun Isabell.
Adil18 schreef:Rymke schreef:Ben het helemaal met Horsedances eens.
En als nog vind ik het raar dat sommige Nederlandse bokkers Anky naar beneden halen. Volgens mij doen die Duitsers dat ook niet bij hun Isabell.
Oh, maar als je het over mij hebt moet ik je teleurstellen, het enige wat Nederlands aan mij is, is mijn nationaliteit omdat ik in Nederland geboren ben. Maar ben half-Duits en woon nu weer in Duitsland, en heb me altijd meer Duitser gevoeld dan Nederlander
zipje71 schreef:Niniane schreef:Wat een gebral zeg. Anky is Olympisch kampioene, lijkt me duidelijk wie er op dit moment beter is. Maakt van Isabell nog geen mindere amazone.
En wat is Isabel dan.... Volgens mij heeft die afgelopen OS 2 gouden plakken gehaald (team en GP, de kür was voor Anky)
Snoevie, je hebt helemaal gelijk, ik vind het fijn om naar mooie paardensport te kijken en wie er wint, is daar ondergeschikt aan.
Rymke schreef:Maar Snoevie, hoe zie jij dan dat Isabell meer kwaliteit heeft als Anky? Volgens mij moet je dan toch echt op de resultaten af gaan en daarin zijn die Anky toch net even wat beter.
En Zipje, dat slaat nergens op. Het gaat om het uiteindelijke en daarmee was Anky beter. Bovendien moet je niet naar 1 wedstrijd kijken..
Niniane schreef:Naar prestaties kijkende kunnen de meeste hopelijk toch wel concluderen dat Anky de overheersende amazone is van de twee.
Wie je liever ziet rijden moeten jullie zelf weten. Ik vind beide amazones en hun paarden een genot om naar te kijken maar als je gaat kijken naar het lijstje van beide dan zou het een aantal sieren door gewoon toe te geven dat Anky individueel net ietsjes meer heeft weten te leveren.