Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
frisiangirl schreef:Denk er in de eerste plaats eens over na WAAROM deze paarden in beslag zijn genomen!!
Dat er tijdens de opvang een keer wat mis gaat, is kwalijk, maar dat deze vrouw hier het slachtoffer gaat uithangen vind ik heel onterecht!!!
Er staat trouwens een leuk stukje in die uitspraak die te vinden is op de site van zinloos geweld tegen dieren; dat de paarden opgevangen werden voor een stichting...iedereen die zich even in de links van slimmerik op de eerste pagina verdiept, kan daar dan zijn conclusies wel uit trekken ga ik vanuit....
En zijn er dan geen foto`s van hoe ze op dat opvangadres zijn aangekomen? Daar wil ik de foto´s wel eens van zien!
Netje schreef:Dit gaat toch over stal Duin en Daal; zou weinig waarde hechten aan de verhalen van de dame in kwestie. De geschiedenis heeft geleerd dat ze errrrrrug veel zaken verdraait en zelden de waarheid spreekt en haar paarden zelf stelselmatig tekort heeft gedaan (ik zet het hier netjes neer). Ik kan aan de hand van foto's niet bepalen hoe deze dieren aan hun verwondingen komen en wanneer ze genomen zijn. Wel vind ik het absurt dat de paarden teruggegeven zijn na alles wat daar gebeurd is !
annemieke19 schreef:Vind het wel allemaal vreemd, die brieven?
Gaat toch hier om het transport, niet over die vrouw, maar wie er verantwoordelijk is.
En ik zie alleen verse wonden, lijkt op die kont wel een brandwond en op de staart ook.
En dan die hoef, als je goed kijkt zie je bot.
Dat bedoel ik gewoon, en niet al die andere verhalen.
Kijk naar de foto´s en het verhaal in de Telegraaf.
annemieke19 schreef:Vind het wel allemaal vreemd, die brieven?
Gaat toch hier om het transport, niet over die vrouw, maar wie er verantwoordelijk is.
En ik zie alleen verse wonden, lijkt op die kont wel een brandwond en op de staart ook.
En dan die hoef, als je goed kijkt zie je bot.
Dat bedoel ik gewoon, en niet al die andere verhalen.
Kijk naar de foto´s en het verhaal in de Telegraaf.
frisiangirl schreef:Annemieke, probeer je nu mensen tegen mij op te zetten? Zodat ik de waarheid helemaal op internet schrijf? Jammer meid, dat gaat allemaal via gesloten deuren voor jou. Maar je leest tzt de echte waarheid wel.
Overigens is joury iemand die blijkbaar alles met eigen ogen heeft gezien dus een "ooggetuige" en heeft alle recht hier te schrijven....