Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:De verwondingen deden me erg denken aan een topic hier op Bokt over een paard wiens staart bekneld zat in een staartbandage. Dat zag er ongeveer hetzelfde uit.
pipeloi schreef:Maar er wordt wel aan voorbij gegaan dat er gezegd is in het stuk dat pas na het scheren duidelijk werd hoe het eruit zag (en daar zijn de meeste fotos van)@sammie .....er wordt door meerdere bokkers wel degelijk toe gezegt dat dat het begrijpelijk is door het vertrouwen wat je in je dierenarts hebt tenslotte heeft zo iemand er voor gestudeerd.
Je kan mij niet wijs maken als je op tv vechtend tegen de tranen moet zeggen dat ze anders afgemaakt moest worden dat je dan óók niet heb gehandeld uit liefde voor je paard.Citaat:alleen de meeste spreken van uit hun hart en liefde voor hun paard .
Eens, er is denk ik idd veel in geknipt/geplakt. Als 'paardenkenner' zie je dan de hiaten in het stuk. De da heeft zich niet laten horen, misschien wel gevraagd, misschien niet, misschien wou hij niet.. Gedramatiseerd? Zeker..Citaat:de tv opname's laten verknipte beelden zin .....er zal vast een duidelijk verhaal vertelt zijn ,alleen door bepaalde zendtijd wordt het verhaal verkort .
yvonnedv schreef:Ik denk dat je er met die 3500 euro schade nog niet bent. Die staart zal toch op de een of ander (bv extensions) manier toch opgeknapt moeten worden. De vulva en de anus zijn zo onbeschermd tegen vliegen met alle gevolgen van dien.
Sammie schreef:pipeloi schreef:Maar er wordt wel aan voorbij gegaan dat er gezegd is in het stuk dat pas na het scheren duidelijk werd hoe het eruit zag (en daar zijn de meeste fotos van)@sammie .....er wordt door meerdere bokkers wel degelijk toe gezegt dat dat het begrijpelijk is door het vertrouwen wat je in je dierenarts hebt tenslotte heeft zo iemand er voor gestudeerd.Je kan mij niet wijs maken als je op tv vechtend tegen de tranen moet zeggen dat ze anders afgemaakt moest worden dat je dan óók niet heb gehandeld uit liefde voor je paard.Citaat:alleen de meeste spreken van uit hun hart en liefde voor hun paard .Eens, er is denk ik idd veel in geknipt/geplakt. Als 'paardenkenner' zie je dan de hiaten in het stuk. De da heeft zich niet laten horen, misschien wel gevraagd, misschien niet, misschien wou hij niet.. Gedramatiseerd? Zeker..Citaat:de tv opname's laten verknipte beelden zin .....er zal vast een duidelijk verhaal vertelt zijn ,alleen door bepaalde zendtijd wordt het verhaal verkort .
Maar ik word wel een partij misselijk als er gezegd wordt ze er een tweede da bij is gehaald dat er hier dan gelijk wordt geroepen.. Oh dat heeft ze fout gedaan.. dat had veel eerder gemoeten.. dan zou ik ook geen trek meer hebben om mijn verhaal hier te komen doen. Allemaal een berg voorbeoordeelde mensen hier die allemaal weten hoe ze zouden reageren als hún dit zou overkomen. Wie weet heeft het maar 4 dagen geduurd voordat de tweede da er was. Misschien een week..misschien twee.. er werd iets gezegd over 16 juni, maar daarna geen datum's meer..
nielsd schreef:Niks, helaas. Maar mijn tinker is wel erg gelukkig en ze ziet er goed uitEen goede vliegendeken met hals en ook tijdens het rijden helpt wel veel.
Trouwens, heb net de aflevering gezien (om het nog een beetje ontopic te houden haha) prima dat die DA niks meer doet met zijn praktijk. Maar ik heb niks gehoord over de schadevergoeding?
Paard is nl niks meer waard na zo'n grap. Wie wil er nu een paard zonder staart hebben (op trekpaarden na dan)