Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb naarmate ik meer gezien heb eigenlijk een vooroordeel gekregen (over bepaalde mensen met ijslanders), ik dat heb ik natuurlijk liever niet. Maar dit helpt er nou niet bepaald bij. ZusJacobs schreef:Ik heb naarmate ik meer gezien heb eigenlijk een vooroordeel gekregen (over bepaalde mensen met ijslanders), ik dat heb ik natuurlijk liever niet. Maar dit helpt er nou niet bepaald bij.
Dat heeft hier totaal niks mee te doen!
) Teugeltjes strak, want hoe hoger het hoofdje hoe beter! Ik ken trouwens ook GENOEG mensen die super met hun ijslanders omgaan (en ik zeg ook dat ik het niet heb over ALLE ijslandermensen!!). keer in het bos gehad dat iemand les kreeg, (reed op dat moment er langs) en de lesgeefster die mee liep bleef maar roepen 'strakker houden en vooruit houden, ja nog strakker, komop schop hem nou is vooruit.' dat is natuurlijk een erg gevalletje. En in de 8 jaar dat ik rijd heb ik het ook nog nooit zo ernstig meegemaakt. En ik vind dat mijn 'vooroordeel' wel ergens op slaat, omdat het Mijn vooroordeel is. Wie zegt dat je het hoeft te begrijpen. Ik beledig er verder niemand mee, of je moet je aangesproken voelen?
Vind het alleen totaal ongegrond.. Omdat het hier ook om IJslanders gaat, zijn zo'n beetje alle mensen met IJslanders slecht bezig?
Nee natuurlijk niet. Ik heb enorm vaak herhaald dat het hierbij NIET om alle ijslandermensen gaat.. Lees je mijn post wel juist? Ik zeg dat het hier gaat om zo'n 30/40 mensen gaat, maar niet allemaal rijden ze zo 'gemeen' ken ook mensen die juist super leuk rijden en toch ook af en toe in de tölt zitten. En die mensen die zo'n 60 minuten rijden, rijden heel toevallig (hum) ook in de bak. En in het bos kom je ze vaak genoeg tegen. Na 8 jaar bijna alleen maar töltende IJslanders voor bij de zien komen weet ik nu wel beter..Mag je miss niet leuk vinden maar ik blijf bij mijn gedachte!
Kuggur schreef:Niemand rijd hier met sporen, is voor een volwassene op een ijslander ook zo goed als onmogelijk; Je zou eerst je knieen een stuk moeten optrekken voor je ze kunt gebruiken...
Voor je allerhande voorbarige conclusies trekt over een bepaalde rijstijl zou je je er eerst eens moeten verdiepen Zusjacobs, je reacties geven duidelijk weer dat je de ballen verstand hebt van gangenpaarden.
jammer hoor dat er zo op gereageerd moet worden. Blijkt dat jullie je toch aangesproken voelen? Op wat ik hier schrijf, of voel je het als een belediging? Als gangen paard eigenaar? ZusJacobs schreef:Kuggur schreef:Niemand rijd hier met sporen, is voor een volwassene op een ijslander ook zo goed als onmogelijk; Je zou eerst je knieen een stuk moeten optrekken voor je ze kunt gebruiken...
Voor je allerhande voorbarige conclusies trekt over een bepaalde rijstijl zou je je er eerst eens moeten verdiepen Zusjacobs, je reacties geven duidelijk weer dat je de ballen verstand hebt van gangenpaarden.
En dit slaat op? Dus jullie zeggen/denken dat ik alles maar uit me duimpjes zuig. ach ook goed, weet zelf in ieder geval beter..jammer hoor dat er zo op gereageerd moet worden. Blijkt dat jullie je toch aangesproken voelen? Op wat ik hier schrijf, of voel je het als een belediging? Als gangen paard eigenaar?
Ik hoef hier niet meer te reageren, en dit wat jullie hier schrijven helpt nou niet bepaald. Behalve dat jullie je enorm gebrand voelen.. (blijkt)
Groetjes
ZusJacobs schreef:En dit slaat op? Dus jullie zeggen/denken dat ik alles maar uit me duimpjes zuig. ach ook goed, weet zelf in ieder geval beter..jammer hoor dat er zo op gereageerd moet worden.
mysa schreef:sporen ook nooit gezien. Moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat ik een enkel keertje ook wel eens vind dat er teveel in de mond gezeten wordt.
mysa schreef:sporen ook nooit gezien. Moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat ik een enkel keertje ook wel eens vind dat er teveel in de mond gezeten wordt.

.