Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ZusJacobs schreef:Ik heb naarmate ik meer gezien heb eigenlijk een vooroordeel gekregen (over bepaalde mensen met ijslanders), ik dat heb ik natuurlijk liever niet. Maar dit helpt er nou niet bepaald bij.
Kuggur schreef:Niemand rijd hier met sporen, is voor een volwassene op een ijslander ook zo goed als onmogelijk; Je zou eerst je knieen een stuk moeten optrekken voor je ze kunt gebruiken...
Voor je allerhande voorbarige conclusies trekt over een bepaalde rijstijl zou je je er eerst eens moeten verdiepen Zusjacobs, je reacties geven duidelijk weer dat je de ballen verstand hebt van gangenpaarden.
ZusJacobs schreef:Kuggur schreef:Niemand rijd hier met sporen, is voor een volwassene op een ijslander ook zo goed als onmogelijk; Je zou eerst je knieen een stuk moeten optrekken voor je ze kunt gebruiken...
Voor je allerhande voorbarige conclusies trekt over een bepaalde rijstijl zou je je er eerst eens moeten verdiepen Zusjacobs, je reacties geven duidelijk weer dat je de ballen verstand hebt van gangenpaarden.
En dit slaat op? Dus jullie zeggen/denken dat ik alles maar uit me duimpjes zuig. ach ook goed, weet zelf in ieder geval beter..jammer hoor dat er zo op gereageerd moet worden. Blijkt dat jullie je toch aangesproken voelen? Op wat ik hier schrijf, of voel je het als een belediging? Als gangen paard eigenaar?
Ik hoef hier niet meer te reageren, en dit wat jullie hier schrijven helpt nou niet bepaald. Behalve dat jullie je enorm gebrand voelen.. (blijkt)
Groetjes
ZusJacobs schreef:En dit slaat op? Dus jullie zeggen/denken dat ik alles maar uit me duimpjes zuig. ach ook goed, weet zelf in ieder geval beter..jammer hoor dat er zo op gereageerd moet worden.
mysa schreef:sporen ook nooit gezien. Moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat ik een enkel keertje ook wel eens vind dat er teveel in de mond gezeten wordt.
mysa schreef:sporen ook nooit gezien. Moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat ik een enkel keertje ook wel eens vind dat er teveel in de mond gezeten wordt.