'Affaire Guldenberg is géén dopingzaak en geen twijfelgeval'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 15:04

Jullie beginnen hier op Bokt een topic dat het KWPN de fokkerij kapot maakt (maar wat ondertussen over die oude zaak Guldenberg blijkt te gaan), maar kunt blijkbaar niet omgaan met mensen die het niet met je eens zijn.
Dan kom je met een kinderachtige post over je zogenaamde vrienden; wij hadden hier toch even een discussie..? Wat heb ik met jou vrienden te maken? Die opmerking slaat toch helemaal nergens op? :+

Ik ga nu maar stoppen met dit topic Eldango, dat vind je vast niet erg, want mijn mening staat je niet echt aan, alleen kun je je eigen nog niet zo goed beargumenteren als b.v. Hilden, die hier en daar natuurlijk wel een punt heeft als je je er per se mee in wilt laten tenminste.

Succes met actievoeren, de eigenaar van Guldenberg is vast erg blij met zulke trouwe fans. :)

eldango

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 20:06

'Affaire Guldenberg is géén dopingzaak en geen twijfelgeval'

Daar gaat dit topic over en nergens anders over!

Jij haalt dingen aan die niet relateren aan het topic. Jij begint te roepen over geen verstand van zaken. Terwijl jij er helemaal niets van weet. Niets over Guldenberg,Fam van Hoek,de Hengstenkeuring van toen en al helemaal niets over mij!

Je hebt zelfs niets inhoudelijks over de zaak te vertellen. Het interesseerd het zelfs niet,maar wel volhouden dat het allemaal niet zo is. Wie heeft er hier geen verstand :(:)

Zolang ik niet zeker weet wat de fam. van Hoek wel/niet op prijs stellen van de feiten die ik van hun heb gezien,ga ik deze hier niet plaatsen.

Bovendien haal je het wederom door elkaar! Hilden begon dat topic niet ik. Je hebt wel veel moeite met begrijpend lezen is het niet?

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 10:05

Nee hoor, ik heb helemaal geen moeite met lezen (zou niet best zijn in mijn beroep). :)
Ik heb namelijk helemaal niet gezegd dat het niet zo is. Als jij zegt dat ik dat zo gezegd heb; quote dat dan hier maar even.

Ik zal mezelf even quoten, zullen we zien wie hier goed kan lezen Eldango. :)

Lante schreef:
Kijk; ik ben het met jullie eens dat het allemaal wel wat een twijfelachtige zaak is geworden door de houding van het KWPN, maar dit is wle een geval op zich natuurlijk... Het is niet zo dat zoiets jaarlijks voorkomt (gelukkig). Eerherstel voor die hengst zou mooi en waarschijnlijk terecht zijn, maar hier op Bokt bereik je niks. Daarvoor zul je toch weer naar de rechter moeten of inderdaad via de grote media. Maar jah; is het voor de grote media nog actueel genoeg?

Lante schreef:
Ook denk ik dat de meeste fokkers hier op Bokt geen trek hebben in een geschil met het KWPN voor andermans hengst die jaren geleden eens onterecht is afgekeurd.

Lante schreef:
Ik zeg ook niet of het KWPN wel of niet fouten heeft gemaakt, waarschijnlijk wel, maar daarom is het hele stamboek niet waardeloos.

Winged

Re: 'Affaire Guldenberg is géén dopingzaak en geen twijfelgeval'

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 14:27

Moderatoropmerking:
Hier een slotje voor overleg :)