Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) maar anders is de eigenaar daarvan (ja, ik weet wie en nee die hoeft niet benoemd te worden hier) ook wel flink de sigaar.LADPR schreef:Lex dan veroorzaken jouw geitjes misschien gene stank en vliegen overlast, heel veel andere dieren binnen de bebouwde kom wel

delerium schreef:Jeetje, die had ik aan de ene kant niet zien aankomen, maar aan de andere kant, als je ziet hoe enorm lang er al geklaagd wordt over de scheldestad...
Manege paardoes valt toch ook binnen de bebouwde kom? En ik weet niet of die witte pony aan de rooseveltlaan er nog staat (ik denk dat dat diertje dan ook wel tegen de 30 moet zijn) maar anders is de eigenaar daarvan (ja, ik weet wie en nee die hoeft niet benoemd te worden hier) ook wel flink de sigaar.
Het oude terrein naast het spoor, waar vroeger die paardenverhuurder zat hoort er niet bij toch? Er is flink bijgebouwd daar maar volgens mij is het industrieterrein.
Ik ben benieuwd of ze het er echt door gaan krijgen.
Wel aan de Paul Krugerstraat, maar die is al láng dood. Die aan het spoor.. Ik dacht dat die man een beetje failliet was en zijn paarden verkocht had? Of zijn dan maar roddels?

kazary schreef:Ben ik dan een van de weinige die het geen onzin vindt? Meestal betekend een paard of ander soort vee dat het te weinig ruimte heeft binnen de bebouwde kom. Op een heel enkele uitzonder na bij iemand net aan de rand. Daar zou ik het zuur voor vinden, maar voor de rest heel goed. Bijvoorbeeld een pony hoort niet alleen in een tuintje van een paar vierkante meters te staan. Die hoort te kunnen rennen in een grotere weide met maatjes. En een pony poept ook heel wat keren op een dag, ik kan me voorstellen dat de reuk en vliegen niet gewild zijn in de buurt. Ook al ruim je het vaak op.