Heeeel herkenbaar!!!!!
Ik ben bang dat ik nooit een vriend ga krijgen, iedere keer als ik iemand leuk vind, 2 keer uit ben gegaan met hem gaan ze zeiken over mijn paarden.
Ik wil niet zaterdags op stap want zondags heb ik wedstrijd.
Ik kan niet weekendje weg want mijn paarden GRRRRRRRR
Met oud en nieuw gezellig stappen, ja dank je wel maar 12 uur thuis want als het vuurwerk afgaat moet ik in de stal zijn. (en hoezo hem dan eerst kussen, eerst mijn lieve oude vriendinnetje Bezzelbubje, doe ik al van kleins afaan, komt niemand tussen, zeker geen vriendje)
Op vakantie? Ben je gek geworden of zo en mijn paarden dan.
Afspraakje? Leuk maar wat kan ik er aan doen als ik af moet bellen omdat Robin koliek heeft, net alsof hij dat expres doet. (maar ach Robin kennende, hihihihih zou me niets verbazen, hij heet trouwens one more thing maar we noemen hem robin)
Stelletje zeurkouzen zijn het, als ik ooit weer verliefd word moet het iemand zijn die net zo veel passie voor paarden heeft als ik anders blijf ik lekker alleen met mijn knollies.
Nog een keertje edit, met mijn laatste vriendje (ik was echt megaverliefd) kreeg ik keiharde bonje omdat hij in de stal ging roken, naar tien keer gezegd te hebben werd ik zo boos, niemands rookt in mijn stal (mijn vader zou geke zijn geworden als hij het zag, is ook zijn stal eigenlijk) hebben we zon bonje gehad, hij gooide toen naar me met de vuilnisbak en ik heb een halster naar zijn kop toegegooid, het haakje kwam in zijn oog, erg he maar hebben de paarden me wel behoed voor erger want iemand die vuilnisbakken gooit omdat hij niet in de stal mag roken, wat een looser, ik kan maar beter vrijgezel blijven denk ik.
Laatst bijgewerkt door bezelbub op 27-01-09 17:56, in het totaal 1 keer bewerkt