Vrouwen verkiezen paard boven partner

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

waypoint

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 17:04

oow ik let er ook wel op dat als hij er is dat ik niet te lang bezig ben, zo hebben wij zo ongeveer de afspraak dat het weeken van ons is en ik dan ga longeren :D dit mede doordat we elkaar maar 2x in de maand zien, en dan vind ik het wel prettig om een heel weekend met hubbie te zijn ..

paardrijden zoe ik dan weer door de week en 2 weekeinden dus ;)

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 17:04

Mijn paard is alles voor me en die gaat ook zeker voor mijn vriend. Al moet ik zeggen dat ik het lastig vind om de balans te vinden en rijden er door de weeks nog wel eens bij in schiet, maar de basisverzorging doe ik elke dag zelf.
Mijn paard heb ik nu al bijna 5 jaar en daar heb ik een echte band mee opgebouwd, wat voor mij echt belangrijker is dan mijn vriend op het moment.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 17:07

De mijne rijdt al net zo lang als ik...Als ik met Shiva aan het tutten ben en geen tijd voor hem heb houdt hij zich wel met Rano of Murphy bezig :)
Laatst bijgewerkt door Adil op 27-01-09 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 17:09

Manlief wist waar die aan begon in het begin van onze relatie :D
'k Heb heel duidelijk gesteld: de paarden zijn dermate belangrijk in mijn leven, wanneer je dat niet kunt accepteren, kunnen we beter meteen een punt achter de relatie zetten.

We zijn nog steeds samen ;)

kissielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 17:12

Ik heb geen partner dus mijn keus is snel gemaakt. Wel als ik op date ga met een jongen vertel ik hem dat ik een paard heb, en die iedere dag gewoon zn stal uit moet en dat ik daar dus een paar uurjes zoet mee ben. Het is niet zo dat ik mijn paard echt boven mijn vriend zal zetten op de lijst, maar wel is het zo dat mijn paard niet voor zichzelf kan zorgen in de zin van dr stal schoonhouden en voeren enzo.

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 17:12

Paard gaat bij mij voor vriend ,
ookal hebben we al een half jaar , of langer,
paard gaat voor!

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 17:15

Ik kies toch echt voor m'n vriend. Verzorging voor m'n paard gaat natuurlijk voor omdat hij mijn verantwoordelijkheid is. Maar een van de twee opgeven wordt het toch mijn paard behalve als mijn vriend mij daartoe zou willen dwingen natuurlijk ;)

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 17:18

Ik heb mijn vriend verwittigd in het begin van de relatie, zet me niet voor een keuze anders begin ik er niet aan.
En elke woensdag blijf ik voor hem gezellig thuis, andere dagen kan ik gewoon niet, ik rij wedstrijden en het paard moet daar ook op worden getraind, ik heb besloten een avond in de week aan hem te spenderen...
Hij heeft stilletjes aan de paarden in zijn leven laten komen en heeft eind vorig jaar ééntje gekocht om onze fokkerij met mini's verder te zetten.

Mag niet klagen dus maar toch heb ik het nog altijd moeilijk en moet ik soms nog wat vechten voor de paarden, als ik eens om hulp vraag dan krijg ik als antwoord: ''ppppffffff''
:o

Naomi_unique

Re: Vrouwen verkiezen paard boven partner

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 17:21

Haha ik moet wel even om die uitslag lachen hoor :D
Ik kan me erg vinden in het artikel. Paarden kijken naar wie je bent.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 17:30

toch niet gek?
Paard hoort bij me en zonder ben ik niet gelukkig (weet ook niet waarom, maar het is zo)
Ook is het zo dat mijn paarden zichzelf niet kunnen verzorgen, dus die verantwoordelijkheid ligt zwaar.
Wel vind ik het natuurlijk belangrijk om alles zo te regelen dat beide niets te kort komen. :(:)

lijntje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 17:30

ik denk dat de mannen wel weten, als ze ons voor de keuze stellen: het paard er uit of ik.
Bij mij mogen ze dan hun koffers pakken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 17:38

Eigenlijk moet er een tegentopic komen.
Mannen verkiezen auto/vrienden/sport/uitgaan boven partner

(streep door wat niet van toepassing is).
Moet je die kenaus die hier zeggen dat het paard voorgaat dan eens horen :Z

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 17:44

Dat lijkt me eigenlijk wel lekker rustig... een kerel die zo in zijn sport/vrienden/etc opgaat... Kan ik lekker met mijn knol in de weer ;)

Redneck

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 17:46

Gelukkig hebben wij de paarden samen, en zijn ze voor mijn man net zo belangrijk als voor mij. Maar de liefde van een mens vind ik (en hij uiteraard ook) toch echt belangrijker dan de liefde van een paard, of welk dier dan ook.
Overigens vindt het paard jou een stuk minder belangrijk dan het voer dat je brengt... :Y)

En mochten ze ooit allebei gewond in de bak liggen (hoop het nooit mee te maken), dan bel ik toch echt eerst 112 en daarna pas de dierenarts....
Laatst bijgewerkt door Redneck op 27-01-09 17:48, in het totaal 1 keer bewerkt

bezelbub

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 17:48

Heeeel herkenbaar!!!!!

Ik ben bang dat ik nooit een vriend ga krijgen, iedere keer als ik iemand leuk vind, 2 keer uit ben gegaan met hem gaan ze zeiken over mijn paarden.
Ik wil niet zaterdags op stap want zondags heb ik wedstrijd.
Ik kan niet weekendje weg want mijn paarden GRRRRRRRR

Met oud en nieuw gezellig stappen, ja dank je wel maar 12 uur thuis want als het vuurwerk afgaat moet ik in de stal zijn. (en hoezo hem dan eerst kussen, eerst mijn lieve oude vriendinnetje Bezzelbubje, doe ik al van kleins afaan, komt niemand tussen, zeker geen vriendje)
Op vakantie? Ben je gek geworden of zo en mijn paarden dan.
Afspraakje? Leuk maar wat kan ik er aan doen als ik af moet bellen omdat Robin koliek heeft, net alsof hij dat expres doet. (maar ach Robin kennende, hihihihih zou me niets verbazen, hij heet trouwens one more thing maar we noemen hem robin)

Stelletje zeurkouzen zijn het, als ik ooit weer verliefd word moet het iemand zijn die net zo veel passie voor paarden heeft als ik anders blijf ik lekker alleen met mijn knollies.

Nog een keertje edit, met mijn laatste vriendje (ik was echt megaverliefd) kreeg ik keiharde bonje omdat hij in de stal ging roken, naar tien keer gezegd te hebben werd ik zo boos, niemands rookt in mijn stal (mijn vader zou geke zijn geworden als hij het zag, is ook zijn stal eigenlijk) hebben we zon bonje gehad, hij gooide toen naar me met de vuilnisbak en ik heb een halster naar zijn kop toegegooid, het haakje kwam in zijn oog, erg he maar hebben de paarden me wel behoed voor erger want iemand die vuilnisbakken gooit omdat hij niet in de stal mag roken, wat een looser, ik kan maar beter vrijgezel blijven denk ik.
Laatst bijgewerkt door bezelbub op 27-01-09 17:56, in het totaal 1 keer bewerkt

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 17:53

Haha, grappig. :D

Toen Marc me 13 jaar geleden verkering vroeg zei ik:
Oké, vind ik prima, maar mijn paarden gaan voor de liefde. :oo

O') Nu moeten we er wel eens om lachen, maar de paarden staan nog steeds bovenaan.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 17:55

volgens mij is dit algemeen bekend *D

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:01

hadden ze van mij geen onderzoek voor hoeven doen...spreekt toch voor zich?

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:01

Ik ben niet verbaasd. :o En zelf zou ik ook zeker paard boven partner verkiezen.
Als je een eigen paard hebt, is die afhankelijk van jou, en zo'n kerel kan best ook wel voor zichzelf zorgen. :j Bovendien houden dieren onvoorwaardelijk van je, als er eenmaal een band mee gevormd is. Terwijl een relatie altijd op de klippen kan lopen, lijkt het mij dat de band die je met een paard kan hebben een leven lang (het leven van het paard, iig) stand kan houden.

bezelbub

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:05

Ik vind als iemand zo loopt te zanniken, houdt hij ook niet van je, ik zou mijn toekomstige man (bleeeeeh) nooit ervan weerhouden zijn hobby's uit te voeren.

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:06

Dit is voor mij ook heel herkenbaar! :o
Mijn paarden staan ook bovenaan. Ben wel blij om te lezen dat jullie er net zo over denken, had wel eens twijfels dat het niet helemaal goed met me was. Maar nu weet ik dat het heel normaal is :D
Paarden zijn natuurlijk ook de meest geweldige wezens op de aardbol!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:07

goh komt me bekend voor..
en die laatste zin slaat em echt alles...met een paard kan je al je gevoelens delen zonder dat ze je hart breken...geef mij maar een paard ipv een gozer...
en mannen zeike altijd dat je teveel tijd doorbrengt met een paard of t gezanik paarden stinken kan je niet minder tijd aan hem besteden en meer tijd aan ons waarop elke keer zei tis me hobby en als je die niet respecteert dan respecteer je mij niet en me hobby dus tjah waarom zal je dan nog bij me blijven...

Pliensdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:08

Die laatste zin :~ GEWELDIG.. :D

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:09

Er zal vast wel een kern van waarheid inzitten. Ik ken mijn pony veel langer dan mijn vriend dus pony lief wordt niet zomaar aan de kant gezet hoor. :j
Gelukkig is vriendje ook een echte dierenvriend en gaat het prima samen. Hij is nooit jaloers (als ik hoor dat er mannen zijn die jaloers zijn op de pony, vreselijk :D ) en helpt ook graag een handje mee.

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:11

Mijn vriend wist waar hij aan begon toen wij een relatie kregen. En inmiddels na bijna drie jaar, rijdt hij regelmatig een rondje op mijn paard (hij noemt hem al ons 'zwartjoekel') En hij groomt bij al mijn wedstrijden! Verder heeft hij grootse plannen voor later, als in boerderijtje stukje land etc. Kan niet beter dacht ik zo! :D