Anky van Grunsven moet met wildcard naar finale in Las Vegas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 00:21

Een goede trainer zijn is niet heiligmakend. IMO moet je wel beleefd en respectvol blijven ook al ben je een goede trainer, hij is gewoon arrogant. Alles moet op zijn manier en anders niet... Ik zie hem haast al stampvoetend staan en Anky die dan op haar eigen nuchtere manier een aai over zijn bol geeft en zegt 'tis goed Sjefje, tis goed...' :')

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 00:28

Cassidy schreef:
pharagirlke schreef:
je kan ook dramatiseren :(:)

Imo reageert Anky heel nuchter, het is Sjef die altijd van zijn kl*ten maakt... Die zouden ze beter een keer op zijn plek zetten... Hoopje omhooggevallen dressuurruiter.

Als trainer doet hij het anders niet slecht...:D

En blijkbaar heeft hij nooit van zijn ouders geleerd zijn grote mond te houden op de juiste momenten :n

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 00:44

Shanty_Muis schreef:
Citaat:
„Dat is Sjef z'n schuld”, reageerde Van Grunsven zaterdag gespeeld vinnig. „Vroeger was het één wedstrijd.” Haar man en trainer Sjef Janssen maakte zich indertijd sterk voor de regelwijziging. Die mag van hem nu onmiddellijk weer worden geschrapt. Het drukke programma van het Brabantse dressuurechtpaar biedt namelijk geen mogelijkheden voor uitwijkplaatsen.

„Salinero is momenteel niet vol in training. Neumünster komt voor hem te vroeg. We gaan nu eerst naar Florida en tijdens Göteborg zit ik in China”, lichtte Janssen de problematiek toe. Licht dreigend vervolgend: „Als ze haar in Las Vegas niet laten starten dan gaan we niet. Maar een organisatie is er alleen bij gebaat dat de besten starten.”

Anky reageert hier laconiek op-> We zien wel wat er gebeurt, pech gehad. En Sjef word woest en gaat dreigen. Ik denk dat mocht Anky de Wildcard niet krijgen met Salinero (die ze denk ik wel krijgt) ze toch wel haar voet stijf houdt en met PB aan start komt.

Zouden we niet allemaal blij moeten zijn dat Anky de enige is die haar paard na een uiterste prestatie door zware prestaties en voor Salinero vreemde klimaatsomstandigheden een rustperiode geeft? Iedereen maar klagen dat ze uitgebuit worden en als ze dan eens rust krijgen is het weer niet goed.

En wie zegt er dat Sjef werkelijk datgene drijgent heeft gezegd? Was jij erbij? IMO is dat gewoon een kwestie van hoe de journalist dat oppakt.

En idd, Imke kreeg ook een wildcard maar die mag dat dan zeker wel krijgen want dat is geen Anky..

Anky doet het ook echt nooit goed. :(:)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 00:46

Nooit?
Als ze wint wel :))

Sorry, flauw van mij.

Nynke1

Re: Anky van Grunsven moet met wildcard naar finale in Las Vegas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 00:50

ik las dit idd ook..
vind het echt belachelijk en niet kunnen

devi786

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 00:51

Oh my god ... :+
waarom starten ze niet gelijk hun eigen reality soap 8-)
Diva and the beast ... of zoiets :Y)
Dit is toch te gek voor woorden ????
Wat jammer dat een groot kampioene als Ankie in dit soort onzin verstrikr raakt, :(

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 00:56

Er wordt hier wel heel hard geroepen: Iedereen moet de selecties rijden, dus Anky ook!

Maar dat is niet helemaal waar, de titelverdediger (van de wb finale) hoeft nl geen selectiepunten te halen, en daarmee klopt de vergelijking met de basisruiters die naar een kampioenschap willen ook niet. ;)

MargreetB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 01:13

bambam99 schreef:
Cassidy schreef:
Als die wildcard regel er is, waarom zou die niet voor Anky mogen gelden? Zoals ik het lees, willen ze juist de regels volgen?

En ik denk echt niet dat Anky er zo zwaar aan tilt als ze niet zou mogen starten. Die heeft tegenwoordig andere dingen aan haar hoofd, en andere sportieve uitdagingen....:D

PRECIES!

Ze hééft al het voordeel, als titelverdediger, dat ze alleen maar ("even") 2x hoeft te starten. Ook al zou ze laatste eindigen, dan nog zou ze zich kwalificeren voor de finale. Ze hoeft zich dus al niet eens zorgen te maken over het bij elkaar halen van de punten (in tegenstelling tot de anderen). Dit is verder prima natuurlijk, zó is de regel ook.

Wat ik dan een beetje jammer vind is dat ze nu de plek inneemt van een ander... Bij mijn weten zijn er slechts een beperkt aantal wildcards... (1 of 2?) Kan me vergissen hoor, maar dat zou dus betekenen dat wanneer de organisatie haar een wildcard schenkt, een ander daar de dupe van wordt. En dat zal gauw iemand zijn die er hard voor heeft moeten knokken, maar nét buiten de boot viel... (door pech, of om wat voor reden dan ook).
(En dat is best sneu... Zeker aangezien ze eerst gewoon van plan was om op JA te starten. De beslissing om PB te rijden is volgens mij pas begin deze week naar buiten gebracht. Dan heeft het wellicht, zoals iemand hier eerder al schreef, toch ook wel een beetje met management te maken...)

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 01:13

Misschien kan ze beter poetsvrouw ofzo worden......... ;(

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 01:43

waar slaat dat nou op take_one? :?

Margreet: IMO mag je niet rekenen op een wildcard dus er word ook niemand teleurgesteld. Zou niet weten waarom de wildcard niet naar anky zou mogen gaan.

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 01:44

Waar dat op slaat?
Dat ze 8 van de 10 keer wat te zeuren heeft.

Fijn, ze mag beter zijn dan sommige anderen, maar de wereld ligt niet alleen aan haar voeten hoor.
Als ze dingen niet kan verdragen.. zoekt ze toch iets anders om te gaan doen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 01:47

take_one schreef:
Waar dat op slaat?

Fijn, ze mag beter zijn dan sommige anderen, maar de wereld ligt niet alleen aan haar voeten hoor.

zij zeurt toch niet? Ze reageert zelfs heel rustig. Het is sjef die weer wat te zeiken heeft. Daar ze western gaat rijden heeft ze overigens alsnog je raad opgevolgt :')
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 25-01-09 01:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 01:47

take_one schreef:
Waar dat op slaat?

Lekker makkelijk he, afgeven op mensen vanachter je computer als je er geen verstand vna hebt. Lees dat artikel eens goed ne je zal zien dat Sjef weer bombarie maakt.

Zal Anky vast een rotzorg wezen of ze er nu wel of niet heen gaat en met welk paard.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 01:48

kritiek geven zonder nadenken is altijd makkelijker dan een bericht degelijk lezen en nadenken over wat je mening is :(:) In een discussie is het probleem niet het beargumenteren aan een mening, maar het hebben van een mening.... :(:)

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 03:37

pharagirlke schreef:
kritiek geven zonder nadenken is altijd makkelijker dan een bericht degelijk lezen en nadenken over wat je mening is :(:) In een discussie is het probleem niet het beargumenteren aan een mening, maar het hebben van een mening.... :(:)

Ben ik het niet geheel mee eens, het hebben van een mening is 1 ding, die op de juiste manier naar voren brengen is een 2e ding.

Ik ken zat personen die wel een mening hebben, die willen ze brengen maar weten niet hoe. Ik ben het wel enigzins met je eens, als je mening echt gebaseerd is ergens op dan kun je die ook goed voor het voetlicht brengen....maar dat is meestal gebaseerd op ervaring en er zijn genoeg mensen die die ervaring nog niet hebben kunnen/willen/mogen/durven pakken.

Ik denk dat het niet handig is om een ander aan te spreken op iets wat niet voor die persoon weggelegd is.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 03:40

Als je geen mening hebt moet je dat gewoon erkennen en niet zonder nadenken iets zeggen. Dan kan je beter wachten tot iets wat je beter ligt of tot je de ervaring wel hebt... ;) Maar goed, wie ben ik om dat te vinden he?

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 03:58

Thomas. schreef:
http://www.telegraaf.nl
Haar man en trainer Sjef Janssen maakte zich indertijd sterk voor de regelwijziging. Die mag van hem nu onmiddellijk weer worden geschrapt.
....
Licht dreigend vervolgend: „Als ze haar in Las Vegas niet laten starten dan gaan we niet. Maar een organisatie is er alleen bij gebaat dat de besten starten.”

Hoezo kapsones?? _-:(
Sorry maar lees de laatste tijd wel veel berichten waaruit blijkt dat 'ze' denken dat ze de hele dressuurwereld naar hun hand kunnen zetten.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 06:16

Sorry maar belachelijk... regels zijn regels, zelfs voor de koningin worden die niet aangepast.... dus ook voor Anky niet :+

Maar let maar op, die rijd gewoon mee hoor...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 08:17

regels zijn idd regels, en de wildcard is er daar eentje van.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 09:20

Wat een sukkelige opmerkingen maken sommigen van jullie, het hele stukje is grappig bedoeld en jullie maken er gelijk weer een: wij-kotsen-Anky en Sjef-uit- gebeuren van(sommigen daargelaten).
Tuurlijk krijgt de meervoudig titelverdediger een wildcard. Lijkt me logisch! Zij heeft besloten dat Sali rust krijgt maar wil hem in aanloop van volgende concoursen wel graag in Vegas starten. PB heeft de afgelopn tijd flink de kar kunnen trekken en nu krijgt die de kans om even op adem te komen.
Een wildcard is doodnormaal en natuurlijk wil de organisatie dat ze komt. En wat dan nog wie ze meeneemt, ze won gisteren met PB ook. En ze zal nog een harde dobber krijgen aan Isabell als die foutloos rijdt. Of ze nou met Sali of met PB gaat.
Wat maakt het nou uit?

Feanyth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 09:57

Wat aso.
Als het hun niet uitkomt dan kan zo'n regel maar gelijk geschrapt worden? En dan nog dreigen ook.
Regels zijn regels. Die zijn al jaren bekend. Daar heb je je maar aan te houden. Wij moeten ons ook aan de vele regels houden.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 10:06

Belachelijk zeg! Dan start ze toch gewoon een keer niet?

Als je de selecties niet rijdt is het toch logisch dat je niet geselecteerd bent?

Insider

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 10:42

Charaz schreef:
Jeminee Anky blaast tegenwoordig wel hoog van de toren.

Tegenwoordig? ehh al jaren! maar wel fijn dat het meer mensen op begint te vallen. En inderdaad ze willen zelf dat er regels gewijzigd worden en als het hen even niet uit komt dan moeten die regels direct weer worden aangepast. Tijd voor een koekje van eigen deeg en dus geen Wild Card }>
En wat moet Sjef in China? is dat blijkbaar belangrijker dan nog een wedstrijd rijden volgens de regels maar tja die wedstrijd is in Duitsland en dat willen ze niet. Trouwens hahaha wie moet die wedstrijd rijden? Sjef of Anky!

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 10:44

Weer een wijze les voor Anky en Sjef:
Maak nooit, maar dan ook nooit een grapje!

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 10:54

Maar sali rust, de rest die ook op de OS heeft gereden heeft dat niet zo lang gedaan.
Dan is salinero dadelijk lekker uitgerust en de rest niet op vegas, is dat eerlijke concurrentie?
Of start volgend jaar niemand meer van de top 10, want ze krijgen toch wel een wildcard?