Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:pharagirlke schreef:je kan ook dramatiseren
Imo reageert Anky heel nuchter, het is Sjef die altijd van zijn kl*ten maakt... Die zouden ze beter een keer op zijn plek zetten... Hoopje omhooggevallen dressuurruiter.
Als trainer doet hij het anders niet slecht...
Shanty_Muis schreef:Citaat:„Dat is Sjef z'n schuld”, reageerde Van Grunsven zaterdag gespeeld vinnig. „Vroeger was het één wedstrijd.” Haar man en trainer Sjef Janssen maakte zich indertijd sterk voor de regelwijziging. Die mag van hem nu onmiddellijk weer worden geschrapt. Het drukke programma van het Brabantse dressuurechtpaar biedt namelijk geen mogelijkheden voor uitwijkplaatsen.
„Salinero is momenteel niet vol in training. Neumünster komt voor hem te vroeg. We gaan nu eerst naar Florida en tijdens Göteborg zit ik in China”, lichtte Janssen de problematiek toe. Licht dreigend vervolgend: „Als ze haar in Las Vegas niet laten starten dan gaan we niet. Maar een organisatie is er alleen bij gebaat dat de besten starten.”
Anky reageert hier laconiek op-> We zien wel wat er gebeurt, pech gehad. En Sjef word woest en gaat dreigen. Ik denk dat mocht Anky de Wildcard niet krijgen met Salinero (die ze denk ik wel krijgt) ze toch wel haar voet stijf houdt en met PB aan start komt.
Zouden we niet allemaal blij moeten zijn dat Anky de enige is die haar paard na een uiterste prestatie door zware prestaties en voor Salinero vreemde klimaatsomstandigheden een rustperiode geeft? Iedereen maar klagen dat ze uitgebuit worden en als ze dan eens rust krijgen is het weer niet goed.
bambam99 schreef:Cassidy schreef:Als die wildcard regel er is, waarom zou die niet voor Anky mogen gelden? Zoals ik het lees, willen ze juist de regels volgen?
En ik denk echt niet dat Anky er zo zwaar aan tilt als ze niet zou mogen starten. Die heeft tegenwoordig andere dingen aan haar hoofd, en andere sportieve uitdagingen....
PRECIES!
take_one schreef:Waar dat op slaat?
Dat ze 8 van de 10 keer wat te zeuren heeft.
Fijn, ze mag beter zijn dan sommige anderen, maar de wereld ligt niet alleen aan haar voeten hoor.
Als ze dingen niet kan verdragen.. zoekt ze toch iets anders om te gaan doen.
take_one schreef:Waar dat op slaat?
Dat ze 8 van de 10 keer wat te zeuren heeft.
Fijn, ze mag beter zijn dan sommige anderen, maar de wereld ligt niet alleen aan haar voeten hoor.
Als ze dingen niet kan verdragen.. zoekt ze toch iets anders om te gaan doen.
pharagirlke schreef:kritiek geven zonder nadenken is altijd makkelijker dan een bericht degelijk lezen en nadenken over wat je mening isIn een discussie is het probleem niet het beargumenteren aan een mening, maar het hebben van een mening....
Thomas. schreef:http://www.telegraaf.nl
Haar man en trainer Sjef Janssen maakte zich indertijd sterk voor de regelwijziging. Die mag van hem nu onmiddellijk weer worden geschrapt.
....
Licht dreigend vervolgend: „Als ze haar in Las Vegas niet laten starten dan gaan we niet. Maar een organisatie is er alleen bij gebaat dat de besten starten.”
Charaz schreef:Jeminee Anky blaast tegenwoordig wel hoog van de toren.