Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sander_ schreef:lijntje87 schreef:isabel komt in de buurt, maar haalt het bij lange na niet.
Laat ik je even uit die droom helpen, als Satchmo niet in de staak ging tijdens de OS, had Anky misschien helemaal geen goud in haar koffertje mee naar huis genomen.
Oftewel, Isabell is minstens vergelijkbaar met Anky, maar dan met een veel vriendelijkere uitstraling en ook minder gehard richting het paard, in mijn ogen dan.
Uiteraard heb ik hard voor Anky geduimd tijdens de spelen en kwam het goed uit dat Satchmo staakte, maar als je naar beide amazones kijkt is Isabell echt wel een dressuurkoningin.
Oakland1990 schreef:En als hij niet in de staak ging had ze nog niet gewonnen, denk dat je het als jury ook niet moet proberen om Anky 4e of 5e te zetten met Salinero. Jurysporten zijn trouwens nooit objectief.
lijntje87 schreef:sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat veel mensen hier, die reageren met "wat arrogant" zelf nogal jaloers reageren.
Citaat:Hehe, jeetje zeg.
Ik vind Anky goed rijden en zou dat ook wel willen, hoewel ik nou niet meteen wil stellen dat ik jaloers ben op de Rollkur-koningin....
Ik heb meermaals gezegd dat Anky misschien helemaal niet arrogant over kwam in het interview maar dat ik vind dat de verslaggever haar wel als dusdanig weergeeft....
Ik vind jouw reactie kinderachtig en zonder enkele onderbouwing
_Lotte_ schreef:Leuk stukje, vind het helemaal niet zo arrogant.
Maar als Isabell zo vriendelijk rijdt, dan was Satchmo echt niet in de staak gegaan.
_Lotte_ schreef:Leuk stukje, vind het helemaal niet zo arrogant.
Maar als Isabell zo vriendelijk rijdt, dan was Satchmo echt niet in de staak gegaan.
Adil18 schreef:lijntje87 schreef:sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat veel mensen hier, die reageren met "wat arrogant" zelf nogal jaloers reageren.
Aangezien mensen niet kunnen lezen en ik geen zin heb alles nog een keer te typen gebruik ik een quote van mezelf die aan Talented gericht was voor jou...Citaat:Hehe, jeetje zeg.
Ik vind Anky goed rijden en zou dat ook wel willen, hoewel ik nou niet meteen wil stellen dat ik jaloers ben op de Rollkur-koningin....
Ik heb meermaals gezegd dat Anky misschien helemaal niet arrogant over kwam in het interview maar dat ik vind dat de verslaggever haar wel als dusdanig weergeeft....
Ik vind jouw reactie kinderachtig en zonder enkele onderbouwing
Nogmaals, waarom moet je meteen jaloers zijn wanneer je kritiek geeft?
Adil18 schreef:_Lotte_ schreef:Leuk stukje, vind het helemaal niet zo arrogant.
http://www.youtube.com/watch?v=I5KIL6HjXP4
lijntje87 schreef:niet jaloers als je kritiek geeft wel als je gaat schrijven:
ze rijd op haar naam, of isabella rijd vriendelijker.
dat vind ik jaloers.
maar goed. we gaan oftopic, en ik ga hier uit
lijntje87 schreef:

Cayenne schreef:Of de concurrentie haar al zat is? Ja, zegt ze zonder enige twijfel. ‘Sla de kranten maar open. Als iemand even goed rijdt, worden er veel stukken geschreven. Logisch, en ook goed voor de sport. Maar voorlopig kan niemand het van mij overnemen. De jaren die ik aan de top sta, haalt toch niemand meer in. Of we moeten 20 jaar verder zijn. Lekker arrogant hè?’

Citaat:Niemand zal Van Grunsven of Janssen de schuld van een teleurstellende prestatie aan Salinero of Painted Black horen geven. ‘Wij verschuilen ons niet achter het paard. Anderen hoor je vaak zeggen: hij was moe, of heet, of hij schrok van een bloempje.
‘Het is gemakkelijk te zeggen dat een paard niet lekker in zijn vel zit. Maar het is juist mijn taak ervoor te zorgen dat dat wel zo is. Dat hij níet schrikt van het applaus of van een bloempje.
Auks schreef:Cayenne schreef:Of de concurrentie haar al zat is? Ja, zegt ze zonder enige twijfel. ‘Sla de kranten maar open. Als iemand even goed rijdt, worden er veel stukken geschreven. Logisch, en ook goed voor de sport. Maar voorlopig kan niemand het van mij overnemen. De jaren die ik aan de top sta, haalt toch niemand meer in. Of we moeten 20 jaar verder zijn. Lekker arrogant hè?’
Hihihi mijn dochter van 8 rijd op haar shet en zegt dan... ik ga later anky van grunsven verslaan....wie weet
Ach je moet een doel houden he ;-P
Adil18 schreef:lijntje87 schreef:niet jaloers als je kritiek geeft wel als je gaat schrijven:
ze rijd op haar naam, of isabella rijd vriendelijker.
dat vind ik jaloers.
maar goed. we gaan oftopic, en ik ga hier uit
Ik heb gezegd dat ze op haar naam rijdt, ik heb echter nooit gezegd dat Isabell vriendelijker rijdt. Dat maakt me jaloers? misschien moet jij je defenitie van jaloers bijstellen....
Oakland1990 schreef:Over dat filmpje wilde ik zelf niet beginnen maar nu het wordt aangehaald:Citaat:Niemand zal Van Grunsven of Janssen de schuld van een teleurstellende prestatie aan Salinero of Painted Black horen geven. ‘Wij verschuilen ons niet achter het paard. Anderen hoor je vaak zeggen: hij was moe, of heet, of hij schrok van een bloempje.
‘Het is gemakkelijk te zeggen dat een paard niet lekker in zijn vel zit. Maar het is juist mijn taak ervoor te zorgen dat dat wel zo is. Dat hij níet schrikt van het applaus of van een bloempje.
Volgens hem lag de schuld bij de organisatie, en hij "schrok", wat imo gewoon even teveel energie was, van het publiek. Spreken ze hier zichzelf dan niet in tegen of vergis ik me?
Oakland1990 schreef:Over dat filmpje wilde ik zelf niet beginnen maar nu het wordt aangehaald:Citaat:Niemand zal Van Grunsven of Janssen de schuld van een teleurstellende prestatie aan Salinero of Painted Black horen geven. ‘Wij verschuilen ons niet achter het paard. Anderen hoor je vaak zeggen: hij was moe, of heet, of hij schrok van een bloempje.
Volgens hem lag de schuld bij de organisatie, en hij "schrok", wat imo gewoon even teveel energie was, van het publiek. Spreken ze hier zichzelf dan niet in tegen of vergis ik me?
Citaat:Neen, het paard had te veel energie en was niet goed ingereden.
(dan wel door omstandigheden) nergens wordt het paard beschuldigd